Reptiel - Ik heb er spijt van dat ik het op Netflix heb gestreamd.steemCreated with Sketch.

in #nederlands10 months ago (edited)

Vrijdagavond was het tijd om even aan te schuiven en een goede film voor de tv te kijken. Ik hoestte een beetje, dus besloten we om thuis te gaan kijken in plaats van de andere mensen in de bioscoop te irriteren met mijn hoesten. Wat te streamen?

Het viel mij op dat de film Reptile een succes was op Netflix en afgelopen week wereldwijd de meest bekeken film op Netflix was. Ik zag namen als Justin Timberlake, en volgens de officiële beschrijving was het een film vol wendingen en een thriller. Klinkt goed, tenminste dat dacht ik.

image.png

Ik vind het leuk als mijn handpalm zweet, omdat een film interessant is. Ik kan je meteen vertellen dat mijn handpalm heel kalm was en helemaal niet bezweet toen ik Reptile op Netflix streamde. De film was traag en totaal niet eng.

Op de een of andere manier ontwikkelde het verhaal zich langzaam en voelde het als een misdaad-/detectivefilm met een saaie detective, een saaie misdaad en een saai plot.

Ik heb de hele film kunnen bekijken terwijl ik wachtte op de uiterst interessante plots en wendingen aan het einde. Natuurlijk waren er enkele wendingen, maar niet zo verrassend en niet zo interessant.

Uiteindelijk vond ik het eigenlijk jammer dat ik meer dan 2 uur de film op Netflix had gestreamd. Er zijn zoveel andere films en tv-series die ik wil bekijken, dus het spijt me dat ik mijn tijd aan deze heb verspild.

Heb je het gezien? Waar voelde je je bij?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59226.54
ETH 2603.16
USDT 1.00
SBD 2.42