Maandagmorgen #nederlands

in #nederlands7 years ago

Goedemorgen medelanders.

Vanaf vandaag ga ik iedere dag minimaal 1 bericht in het Nederlands plaatsen. De eerste tag is dan ook #nederlands

Ook voor het Noorden, waar Almere onder valt is de vakantie voorbij. Sommigen van jullie zijn alweer een tijd aan het werk, ik begin vandaag weer.
Ik ben schrijver, dus storm, wind of regen, niets houdt deze schrijver tegen.

Je weet dat de vakantie echt voorbij is als Roos Moggré ons weer een goedemorgen wenst, nou zie ik dat niet zo op Maandag, ik heb een pesthekel aan Maandagen alhoewel ik daar tegenwoordig geen enkele reden meer voor zou moeten hebben.
Maar goed, het is zo'n dingetje waar we er allemaal wel een paar van hebben en die voor mij altijd leuke eigenschappen zijn voor karakters in mijn verhalen.

Goedemorgen nogmaals, en ik hoop vaker Nederlands te zien, zou leuk zijn ;)

zz800-alisa-anton-65278.jpg
foto door Alisa Anton op unsplash

sturf1.jpg
Zelf gemaakt op memegenerator

Sort:  

hopelijk groeit het hier met nederlanders dat het ook een beetje rendabel kan zijn, als men dat natuurlijk wilt maar we hebben ook nog onze vrienden uit het nederlands sprekende deel van belgie! Ik zie zelden nog nederlandse blogs hiero, eigenlijk zouden wat BNers met een following die volwassen genoeg is en interesse heeft in schrijven eens wat promotie moeten doen of iets dergelijks, dan zou het zomaar wat frequenter voorkomen een Nederlands blogje te lezen hier en met voldoende animo zou het ook interessanter worden voor wie louter schrijft voor de likes

Ik ben het helemaal met je eens. Daarom dat ik ook besloten heb om minimaal 1 maal per dag Nederlands te posten. Levert het wat op, leuk, zo niet ook goed. Het is wel dè manier om meer Nederlanders op Steemit te krijgen zodat wij ook ons aandeeltje op kunnen gaan eisen ;)

@OriginalWorks Mention Bot activated by @marcovanhassel. The @OriginalWorks bot has determined this post by @carlschrijft to be original material and upvoted it!

OW2.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

For more information, Click Here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63760.92
ETH 2737.73
USDT 1.00
SBD 2.60