Sisterhood🏞🏕steemCreated with Sketch.

in #nature6 years ago

Üniversite bitip de istanbula geldiğimde, kocaman bi şehri tanımaya çalışmanın şaşkınlığı ve üzüntüsü içerisinde olduğum günlerden bir gün; sigara içmeden önce ruj sürdüm. O zaman dijital fotoğraf makineleri var ve ablam 'ileride anı olur şöyle dur da çekeyim' başlığı altında çoğu durumumuzu fotoğraflarına konu ediyor. Ruju sürdüğüm gün, evin çok köşesinde, çeşitli pozlar alarak fotoğraflarımı çektiğini sanarken ben, video çekmiş. Ergen suratımla 3 saniye hareketsiz kalarak objektife bakıyorum, ablam da sonrasında o halimin videosunu izlerken kahkaharla gülüyor. Ne ilgisi var demeyin; kardeşlerin anıları, bu ağaçla bu şemsiyenin 6 kadar serin ve güzel. 🦉🌌🗾

IMG_20180428_035508_715.jpg

Sort:  

Mail teklifim halen geçerli :) yollamama ihtimaline binaen;

1-Paylaşım yaparken %100power seçeneği zarar ettirir. %50 seçeneği olmadan hesabında nakit biriktiremezsin.
2-Hesabını geliştirmen için ücretsiz oy alabileceğin yöntemler var. Minnowsupport ve esteem en kolay olanları... Minnow için şu yazıya esteem için ise şu yazıya göz atabilirsin.

Teşekkür ederim önerileriniz için fakat ücretsiz oy alabilmek için sayfayı proje girdileriyle doldurmak istemedim. Çok para kazanabilceğim bir kitle yok sayfamın etrafında. Elli küsür oyun kazandırdığı paranın 1 dolar bile etmediğini göz önüne alırsak, para kazanmak için başka bir kitleye hitap etmek gerekli sanırım. Tüm bunlar dışında böyle bi kaygı gütmeden paylaşım yapıyorum, yazmak istediklerimi biriktirdiğim bi sayfa oluşturmaya çalışıyorum zaman buldukça. Para kazanma yolları sayfamı istemediğim bi tarza büründürecek yani. Yüzde elli paylaşımlar yaptığım da oldu ama bu tabloda önemsiz bi detay bu sanırım. Esteem uygulmasını buraya katıldığım zaman keşfetmiştik yakın çevremle, biraz kullanışsız buldum, başka uygulamalarla görüyorum o işleri, busy gibi. Önerileriniz için tekrar teşekkürler.

Bu şekilde iyi diyorsan sorun yok, her şey gönlünce olsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16