Fotoğraf

in #motivation6 years ago

image

Kamerayı sefil bir halde sert bir şekilde yatan birine doğrultuyorum. Kişinin vücudu parçalanmış, biçimlendirilmemiş. Başı neredeyse kırılmıştı, bacak kemikleri kırılmıştı, parmaklarından biri bile eksikti. Polis, bu kişinin bir apartmanın 15. katından atlayarak intihar ettiğini düşünüyor. İddiaya göre, bu adamın parmağı asfalta çarptıktan ve fırlatıldıktan sonra kırıldı. Polis hala parmakların eksik parçalarını aramak için suç mahalli sahnesini tahliye ediyor. Yalan söylersen bu kişiyi tanımıyorum. Kendisi bir hazır giyim şirketinde idari personel olarak çalışan bir adam. Cüzdanımı kaybettiğimde iki gün önce bir süpermarkette tanıyordum. Markete nasıl ödeme yapılacağına dair karışıklığın ortasında, Alvin süpermarket girişinin önüne düşen cüzdanımı taşımaya geldi.

Bir teşekkür olarak, ben konuşurken ben onu öpmek için yakındaki kahve dükkanına götürdüm. İlk başta reddetti, ama bunu bir arkadaşlık ve takdir biçimi olarak söylüyorum, çünkü bu dünyada hala onun gibi dürüst insanlar var, nihayet istekli oldu.

"Son zamanlarda cinayet olaylarını duydunuz mu?" Dedi, biz sıcak bir fincan arrabicca ve biraz sigara içerken. Önümdeki kül tablasından beyaz bir duman çıkıyordu.

"Kayıp bacaklardan biriyle trajik bir cinayet mi?" Diye başını salladı. Elleri bir sigara aldı ve ağzına sıkışmış sigaraya bantladı. Çok geçmeden dudaklarından beyaz bir duman çıkmaya başladı.

"Katilin ne düşündüğünü anlamıyorum."

"Hangi bölümü anlamıyorsun? Hayatın ne kadar zor olduğunu düşünen doğal bir şey değil mi? İnsanlar hayatta kalmak için her türlü yolu haklı çıkaracak, fiyatın yükselmesinden dolayı tüm ihtiyaçların karşılanmayacağını belirtmekten çekinmeyecek. Sadece hayal edin, birçok ev hanımı gelir artmazken yükselmeye devam eden biber fiyatından şikayet ediyor. ”Yine sigaramı içtim ve dudaklarından beyaz dumanı üfledim.

“Tabii ki, bugünün yaşamını düşünmek çok zor. Orman yasası gibi, kimin de güçlü olanı kazanır. Alvin kaşlarını bükdü, sigarasını tekrar içti ve sonra kıkırdadı. Belki de ne dediğimi anladı.

"Haha hayatta mı? Gücü ele geçirerek hayatta kalmak mı istiyorsun? Ya da güç kazanmak için birisini bırakarak hayatta kalmak? ”Diye sordu.

"Evet onlardan biri."

"Zamanlar gerçekten çılgın" dedi. İkimiz de sessizdik, tekrar kahve yudumlarken sigarasını içiyordu.

"İnsanlar hazineler, tahtlar ve kadınlar söz konusu olduğunda daima karanlık gözlerdir" diye devam etti.

"Bir şey daha unutma." Bana bağlı bir kaş ile baktı. Benim açımdan habersiz olduğu için gözlerine kısarak bakıyordu.

"Ve borç." Aynı zamanda diyoruz. Sermayenin gürültüsünün ve gecenin soğukluğunun ortasında gülüyorduk. Akla gelen herhangi bir şey hakkında konuşun. Saat 22:00 'ye kadar eve gitmeye karar verdik. Onu dairesine aldım. Bir kez daha motorumun ikametgahına gitmeden önce onun nezaketi için minnettarım. İronik, bugünün konuştuğumuz ilk ve son zaman olduğunu hatırlamak. Bir kişi trajik bir kaderi yaşaması gerektiği kadar iyi olduğunda ironiktir.

Cesedini vücuduna koyana kadar kamerayı Alvin'in vücuduna yönettim. Uzun değil, vücut bir ambulansla gitti. Hala çekimleri izlerken noktadayım, sonucun tatmin edici olduğunu gördüğümde yüzümde memnun bir gülümseme var. Mükemmel.

Özel alana sahip güvenilir bir fotoğrafçıyım. Diğer fotoğrafçılar güzel ve seksi bir model veya doğal bir panorama fotoğrafını tercih ederse, farklı

Sort:  

This User is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

• Spam
• Plagiarism
• Scam or Fraud


35474576.jpg
Please show support show your support for @spam-detector by following and upvoting this post.
Thank you for your support.

Congratulations @mnur! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Semi Finals - Day 1


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67341.94
ETH 3779.34
USDT 1.00
SBD 3.69