"Omfavn morgengryet av hver dag med optimismens penselstrøk, og mal en lysere morgendag."

in #morgen9 months ago

Hvordan våknet du i morges? Var det med et smil om munnen mens du tenkte på den kommende dagen, eller føltes det som om noen bare la en tung vekt på skulderen din? Jeg har ofte lyst på det siste, og de utfordringene gjør det tøft å være positiv og se frem til dagen som kommer.

optimist4.png
Kilde: Dall-E

Men, jeg vet at hvis jeg klarer å gripe dagen riktig, vil det definitivt gjøre det enklere og bedre. Jeg vet også viktigheten av å starte dagen skikkelig. Hvis jeg starter på en god måte, farger det hele dagen. Men hvis jeg får en dårlig start på dagen, kan det ofte farge hele dagen min med svart farge (hvis det er en farge i det hele tatt). Optimisme er imidlertid i stand til å bringe farge til den mørkeste dagen, så selv om jeg får en dårlig start, er den i stand til å snu det og bringe farge, håp, glede og positivitet til dagen som ikke startet. veldig bra.

I stedet for å klage mens du tenker på tingene fremover, se på det med optimisme. Skriv ned et par positive ting som vil skje fordi du tar de utfordringene, og gjør det til noe du kan sette pris på og være glad for. I stedet for å klage, vær takknemlig når du ser det positive resultatet når du møter og overvinner utfordringene som ligger foran deg.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59073.90
ETH 2519.51
USDT 1.00
SBD 2.48