Dit is een eitje - 5e Nederlandstalige Meme-Uitdaging

Deze Meme uitdaging is een eitje, de prijzenpot is 15 Steemdollar, 2 prijzen te verdelen. Dit is mijn eerste inzending. Er zijn bijzonder weinig deelnemers dus ik ga vast en zeker winnen.


1

iedereen mag meedoen aan

De 5e Nederlandstalige Meme Uitdaging

Mooie dag allemaal...

1

Deze Meme uitdaging wordt gesponsord door

@dutchess en @steemspoker

Sort:  

meme.jpg

Je moet even het artikel mbt. de meme uitdaging lezen.
Deze meme zal niet worden gekozen want je moet de afbeelding uit de post gebruiken.
ps. Je koopt nu dus de sigaretten? lol

oepsie, nee juist niet, roken van anderen haha. oke ik dacht het is een meme challenge en gezien ik van de generatie 9gag.com ben ben ik gewend aan het maken van memes ;) maar ik zal er eentje verzinnen en deelnemen.

Okay
ene

Gestopt met kopen en roken van anderen heet UITROKEN

ik bedoel eigenlijk omdat het scumbag steve is: gestopt met roken behalve van jou sigaretten dus wel nog bietsen bij anderen ;)

Ja tis jammer 2 inzendingen tot nu toe

Ik denk dat ik voor de volgende keer iets anders moet gaan bedenken.

Ja laat maar weten als je ideen nodig hebt

u eitje is gebakken dan voor deze uitdaging

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66