5e Nederlandstalige Meme uitdaging

in #meme-uitdaging7 years ago (edited)

Hallo allemaal, hier is alweer de 5e Nederlandstalige Meme uitdaging, ooit in een blockchain gehouden. We hebben 2 prijzen weg te geven van in totaal 15 Steemdollar. Je mag meerdere keren deelnemen aan de Meme uitdaging. Maximaal 5 inzendingen. Je hebt 7 dagen om deze uitdaging te vervullen. Ik hoop dat de winnaar van de laatste uitdaging, @roykattoussi , deze 5e memechallenge wil jureren. De twee winnaars van de 4e Meme uitdaging kun je hier vinden met dank aan @spartan23r voor het jureren!

Maak een leuke Meme met onderstaande afbeelding.


1
bron


Wat is een Meme

Een meme is een woord om een concept te beschrijven dat zich via internet verspreidt. Meestal zijn dit afbeeldingen die bewerkt worden.


De prijzen

1e prijs is 10 Steemdollar
2e prijs is 5 Steemdollar


Wat moet je doen om te kunnen winnen?

Vote met alle kracht die je wilt geven.
Publiceer je meme in een post met als 1e tag #meme-uitdaging , zoals in deze post. (anders ben je niet te vinden)


De kleine lettertjes

@roykattoussi mag de 2 winnaars, 1e en 2e plaats, kiezen na dag 7 (laat me weten of je dat wilt doen!)
De winnaar van deze 4e Nederlandstalige internetmeme mag de 5e Meme uitdaging jureren, als hij of zij dat wil.
Ik maak de prijzen binnen 24 uur naar je over
Ieder mens mag deelnemen.



2

Sponsor Vermelding

Deze Meme uitdaging wordt gesponsord door
@dutchess en @steemspoker

Wil je ook een aantal maal vermeld worden als sponsor van de volgende Meme uitdaging series? Dat kan vanaf 2 Steem of 2 Steemdollar. Ik probeer iedere week wat gelden te vinden om de prijzenpot interessanter te maken. Ik zal voorlopig iedere week minimaal 10 Steemdollar doneren voor deze Meme uitdagingen.



Vorige Meme uitdagingen

1e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @rival
2e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @valderrama
3e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @spartan23r
4e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @roykattoussi


Deelnemende publicaties tot nu toe

https://steemit.com/created/meme-uitdaging


banner

Veel plezier :-)

Volg @steemspoker voor meer.

Sort:  

Die is wel erg goed hahaha
Mooi gedaan

Bedankt voor de leuke comment

haha natuurlijk wil ik de eitjes beoordelen om te kijken of het echte scharrel ideen zijn of het een legbatterij idee is

Mooi, mooi, dan is alles geregeld en kan de tijd zijn werk doen :-)

Schermafbeelding 2017-08-06 om 20.11.59.png

uitsmijter vs 2 zachtgekookte eitjes

Ik doe mee met de ei #meme-uitdaging

I am egg-cited om mee te doen ;-)

Volgens mij ben jij altijd wel egg-cited
LOL

oeeeh leuke uitdaging :D

mijn deelname aan de meme-uitdaging mbt het ei
https://steemit.com/meme-uitdaging/@jackjohanneshemp/meme-uitdaging-nl

@steemspoker beste ik heb een vraagje, ik versta iets niet goed. Blijkbaar had mijn meme 0,49$ opgebracht op jou meme-uitdaging post. Toen de post werd uitbetaald bleek ik niets van het bedrag die mijn meme opbracht te ontvangen. Terwijl ik je post had resteemt. Heb ik iets misdaan? alvast bedankt

ps. resteem heeft daar niks mee te maken.
Mooi weekend :-)

Nog 2 daagjes wachten, dan is het 7 dagen geleden dat je de meme in de commentaar sectie hebt geplaatst. Dan is de betaling.
Dat had je waarschijnlijk niet gezien :-)

humm ik dacht dat je ook steem power kreeg bij het plaatsen van comments, hoe meer mensen je comment upvoten hoe meer steem power of steem dollars dat je krijgt door die comment. En dat je ook sp of sd krijgt door blog die je schreef. Alvast bedankt voor de info, ook nog een mooie weekend toegewenst, de groeten.

ik heb een vraagje over hoe de competitie van meme-uitdaging werkt? daar ik op de meme-uitdaging #5 post bovenste sta in de betreffende post in comments. en op de 2d plaats sta met mijn meme in meme uitdaging bij trending, heb ik jammer genoeg niet gewonnen? word de winner genomen op basic van statistieken (vb meeste upvotes of plaats in new ,hot of trending)of uit persoonlijke keuze? alvast bedankt, nog een mooie dag toegewenst

Het is de persoonlijke keuze van de winnaar van de 4e meme uitdaging.
Je hebt niet gewonnen.
Als ik mocht kiezen had ik die van jouw gekozen als winnaar, die vond ik het leukst met dat zwart/wit spiegelei.
Volgende keer beter joh :-)

bedankt voor het vlug en oprecht antwoord, vind het idd jammer dat ik niet gewonnen heb, maar vroeg me enkel af hoe het komt dat ik niet gewonnen ben. En zocht een bepaalde logica hoe jullie winnaar gekozen word. Laat de volgende meme-uitdaging maar komen. alvast bedankt en nog een mooie dag toegewenst

Er was geen logica
Misschien ben je te slim voor een simpele meme uitdaging (compliment)
Ik ben nog aan het nadenken over een nieuwe meme maar misschien ga ik die wel in het Engels maken omdat er zo weinig deelnemende Nederlands sprekende zijn.

Misschien zoek ik idd steeds naar en logische verklaring. Ik vond het in ieder geval een mooie concept meme-uitdaging en kijk al uit naar de volgende. Vind het idd jammer dat de grootste taalgroep Engelstalig is maar ik ben blij toch een paar Nederlandstalige steemers tegen te komen. ikzelf tracht toch zoveel mogelijk Nederlandstalige creative zielen te overtuigen van het mooie van dit platform, en hoop dat de Nederlandstalige taalgroep zo aangroeit. Vond juist leuk een Nederlandstalige meme-uitdaging tegen te komen om zo mensen van mijn taalgroep te leren kennen. respect bro voor de steeds duidelijke en oprechte uitleg. mocht je hulp nodig hebben voor het organiseren van een volgende meme-uitdaging, wil ik je daar gerust bij helpen. de groeten

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16