You are viewing a single comment's thread from:

RE: 5e Nederlandstalige Meme uitdaging

@steemspoker beste ik heb een vraagje, ik versta iets niet goed. Blijkbaar had mijn meme 0,49$ opgebracht op jou meme-uitdaging post. Toen de post werd uitbetaald bleek ik niets van het bedrag die mijn meme opbracht te ontvangen. Terwijl ik je post had resteemt. Heb ik iets misdaan? alvast bedankt

Sort:  

ps. resteem heeft daar niks mee te maken.
Mooi weekend :-)

Nog 2 daagjes wachten, dan is het 7 dagen geleden dat je de meme in de commentaar sectie hebt geplaatst. Dan is de betaling.
Dat had je waarschijnlijk niet gezien :-)

humm ik dacht dat je ook steem power kreeg bij het plaatsen van comments, hoe meer mensen je comment upvoten hoe meer steem power of steem dollars dat je krijgt door die comment. En dat je ook sp of sd krijgt door blog die je schreef. Alvast bedankt voor de info, ook nog een mooie weekend toegewenst, de groeten.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55838.64
ETH 2285.93
USDT 1.00
SBD 2.33