2e Nederlandstalige Meme uitdaging - Prijzenpot 15 Steem

in #nl7 years ago

Foreigners are also welcome to join. Ik moest dat er even bijschrijven, ik hoop namelijk dat er een paar mensen mee gaan doen die geen woord Nederlands schrijven of lezen, kunnen we misschien nog lachen.....

Zoals beloofd is hier de 2e Nederlandstalige Meme uitdaging in een Blockchain. Zoals je hebt gelezen is de prijzenpot 15 Steem, dat is 5 Steem meer dan de laatste meme challenge! Er kunnen nu ook 3 mensen winnen. 1e prijs is 8 Steem, 2e prijs is 5 Steem, 3e prijs is 2 Steem. Dit leek me leuker.

Ik heb inmiddels 10 Steem overgemaakt naar de portemonnee van @rival, hij is de winnaar van de 1e editie van deze meme uitdaging.

Deze keer heb ik een foto gekozen die ik deze week zelf heb gemaakt op de zorgboerderij. Het is een koe (echt waar). Je mag zelf weten wat je met de foto doet en hoe je hem bewerkt.



koe



Wat moet je doen om te kunnen winnen?

Vote met alle kracht die je kunt missen

Maak een leuke Meme, met de afbeelding van de koe uit deze publicatie. Plaats je Meme onderaan deze pagina.

De kleine lettertjes

@rival kiest de 3 winnaars, 1e,2e en 3e plaats na dag 7

Je hebt dus 7 dagen om de uitdaging te vervullen.

De winnaar van deze tweede Nederlandstalige internetmeme mag de Meme uitdaging Nr.3 jureren, als hij of zij dat wil.

Ik maak de prijzen binnen 24 uur naar je over

Ieder mens mag deelnemen.

1 Steem representeert ongeveer $1,75

(stel je voor dat 1 Steem volgende week 20 euro waard is, wat niet gaat gebeuren hoor maar je begrijpt mijn punt)


Ik hoop dat je dit leuk vindt, vriendelijke groet....



banner

Sort:  

1s8lxl.jpg

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cantribute from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

1s8m46.jpg

1s8lt0.jpg

download (1).jpg

Drie Prijzen???? Daar kom je nu mee. HAHAHA
Bij de vorige uitdaging zou ik dan 66,66666667% kans gehad om op het podium te komen. Heb al net zoveel pech als onze Max ....

Hahaha
je hebt nu toch een nieuwe kans,
je kansen zijn verhoogd sinds je laatste deelname, zo kun je dat ook zien :-)

Lijkt wel of ik Emile Ratelband hoor brallen, hahaha

Hahaha, ik ben idd. een rasoptimist :-)

Doe je het voor de centen of voor de lol?

Als je meer van me hebt gezien hier Marco dan zou je kunnen weten dat het laatste het geval is.

Ik loop je te plagen😉

1s8luv.jpg

IMG_8234.JPG

dgbommetje.png

Ik noem het een dgbommetje...

Mijn Engelse entry. Hopelijk is die geldig ;)

Meme challenge.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56924.47
ETH 3086.51
USDT 1.00
SBD 2.41