Betaald winnaars 3e Meme uitdaging - Sponsors - Komende Meme


Hallo allemaal, We have a winner!! Het zijn er natuurlijk drie. @valderrama heeft de uitslag bekent gemaakt van de 3e Nederlandstalige Meme uitdaging. Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Ik heb de 3e prijs gewonnen (jippie) en 1 Steem en 2 SBD verdiend, deze gaan weer terug de prijzenpot in. Ik heb zojuist de winnaars betaald.

Sponsoren

Ik zag dat @valderrama spontaan 2 Steemdollar voor de 4e NL Meme uitdaging heeft gedoneerd, Goeie actie!! Ik zal voor de 4e NL Meme uitdaging 13 Steemdollar doneren.

Willen we de prijzenpot nog groter maken? Wil je deze week een aantal maal vermeld worden als sponsor? Je kan al vanaf 2 Steemdollar de 4e Nederlandstalige Meme uitdaging helpen sponsoren.

De prijzenpot van de 3e Nederlandstalige meme uitdaging was 15 Steem en 6 Steemdollar en dat was mogelijk gemaakt door: @rem3600 @smasssh @markush @rival @steemspoker

De nieuwe Meme uitdaging komt zondag online, ik wil mensen nog 1 dag de kans geven om te helpen met sponsoren, voor een grotere prijzenpot. De prijzenpot is tot nu toe 15 Steemdollar.


Uitslag - 3e Nederlandstalige Meme uitdaging door @valderrama

1e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @rival
2e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @valderrama
3e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @spartan23r


betaald



banner

Ik hoop dat je dit leuk vindt, vriendelijke groet....

Volg me voor meer @steemspoker

Sort:  

Bedankt! Was een leuke uitdaging. Ben benieuwd naar de volgende

Nog 1 nachtje slapen :-)

Thanks for this @steemspoker, do you know of a good Dutch blogger on Steemit who may want their blogs translated by a professional translator?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57742.49
ETH 3102.18
USDT 1.00
SBD 2.39