M3GAN er på Netflix!steemCreated with Sketch.

in #meganlast year

Filmen M3GAN er nå på Netflix. Har du sett traileren? Jeg har! Så du den på kino? Jeg gjorde ikke. Gjorde du? Ærlig talt, etter å ha sett traileren bestemte jeg meg raskt for at dette er en film jeg ikke er interessert i å se, og derfor har jeg aldri sett på kino, og jeg har ikke tenkt å streame den på Netflix heller. Men kanskje du føler noe annet, og du er veldig glad for å høre at M3GAN er på Netflix.

Men det kan være et lite problem. Selv om M3GAN er en dukke av et slag, har hun superkrefter. Men hun har ikke makten til å få filmen til å vises på Netflix i ditt land. Vel, hvis du lytter til meg, kan vi gi æren til M3GAN for å hjelpe deg, men sannheten er at informasjonen er at denne artikkelen er det som vil hjelpe deg.

Er det verdt det? Jeg har ikke sett filmen, så det kan jeg ikke si. Jeg vet imidlertid at informasjonen i denne artikkelen vil hjelpe deg med å streame M3GAN og mange andre filmer på Netflix, så resultatet er bra, selv om M3GAN ender opp med å bli en forferdelig film.

image.png

Hvordan se M3GAN på Neflix?

Er du klar til å komme i gang? Det er veldig lett! Filmen er på Netflix i Sør-Korea, et land kjent for store kirker, kryptovalutaer, LUNA (Do Kwon) og en forferdelig nabo (Nord-Korea). Trenger du å kjøpe en flybillett til Seoul for å streame M3GAN på Netflix? Heldigvis er svaret nei!

Alt du trenger for å se innhold på Netflix i Sør-Korea er et Netflix-abonnement på din nåværende plassering (som du sannsynligvis allerede har).

Det andre du trenger er et VPN-abonnement på NordVPN, en fantastisk VPN-leverandør med servere i mer enn 60 land over hele verden, inkludert Sør-Korea.

Klikk på lenken i teksten ovenfor for å besøke NordVPN-nettstedet. Der kan du kjøpe et hvilket som helst tilgjengelig abonnement, laste ned VPN-klienten og koble til en server i Sør-Korea. Du kan også koble til servere i andre land, men hvis du vil streame M3GAN på Netflix, må du koble til serveren i Sør-Korea.

NordVPN har applikasjoner for alle de store plattformene, inkludert Windows, Macintosh, iOS, Android og Linux. De har også nettleserutvidelser for Microsoft Edge, Mozilla Firefox og Google Chrome. Som et resultat er det enkelt å bruke, uansett hvilket system du bruker. Det er også flott å vite at du kan bruke samme abonnement på seks enheter samtidig.

Etter å ha koblet til en server i Sør-Korea, start Netflix-applikasjonen. Du kan nå se innholdet på sørkoreanske Netflix, noe som betyr at du kan søke etter M3GAN og streame filmen umiddelbart.

image.png

Der går du. Du kan nå streame M3GAN på Netflix.

Hva annet å streame på sørkoreanske Netflix?

Med NordVPN kan du se filmer og TV-serier på Netflix i nesten 15 land. Men er det noen andre fantastiske filmer og innhold som venter på deg på sørkoreanske Netflix? Her har du et par forslag.

  • Puss in Boots
  • Kuletog
  • Minions: Rise of Gru
  • Mangler

Dette er bare noen få filmer verdt å streame på sørkoreanske Netflix for øyeblikket.

Hva synes kritikerne om M3GAN?

Når jeg prøver å finne ut hva andre synes om en film, liker jeg å gå til Rotten Tomatoes. Det er nyttig, siden de har én poengsum basert på vurderingene til kritikere (profesjonelle), og så har de en annen poengsum basert på vurderingene til generelle seere (som deg og meg). Jeg bryr meg vanligvis ikke så mye om kritikerpoengsummen, men publikumsscore gir meg ofte et hint om jeg vil like en film eller ikke.

Hva med M3GAN?
Filmen har en fantastisk kritikerscore og en ganske høy publikumsscore. Kanskje jeg tar feil? Kanskje dette er en film jeg burde se? Har du sett det? Skriv en kommentar nedenfor og la meg høre hva du synes.

image.png

En M3GAN trailer

Jeg håper du har funnet innholdet i denne artikkelen nyttig. Hvis du fortsatt har kommentarer eller spørsmål, vennligst bruk kommentarfeltet nedenfor og la meg høre fra deg!

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62258.82
ETH 2427.03
USDT 1.00
SBD 2.58