Waarom wil ik jullie inlichtingen geven over CBD en THC olie?steemCreated with Sketch.

in #medici7 years ago

Wat maakt het uit, ik ga gewoon mijn verhaal doen!
Ik was tien dat mijn vader kanjer kreeg, hij had ziekte van ziekte van Hodgkin. Hij heeft twee jaar gevochten en iedere keer weer een andere kuur. Hij heeft zelfs mosterdgas bediening gehad.

Van forse man naar letterlijk een skelet!
Maar! Was toen twaalf wat wist ik in die tijd.

Toen ik in aanraking kwam over medische gebruik van marihuana!
Veranderd zoveel dingen en je ziet de ernstige zieke mensen weer dingen doen.
Dat raakt je hart , een rede waar voor je het doet.

Om mensen een andere alternatieve geneeswijzen in aanraking te komen . Om mensen toch nog een dragelijke leven te geven .
Niks is een geneesmiddel , maar een hulp middel .

Niemand bepaald hoeveel je moet in nemen , dat moet je zelf ervaren. Wat ik wel kan zeggen dat gigantisch veel zieke mensen er veel baad bij hebben.

Ze kunnen weer slapen , er was er ook een die zei!
Ik heb tenminste voor eerst weer goede sex gehad.
Ook al ben ik dood ziek.

Wat jammer is dat velen mensen niet weten wat ze slikken van de medische wereld.
Morfine wat gewoon opium is.
ADHD krijgen medicijnen waar crystal meth in zit.
Voor mensen die psychose krijgen dat ook.
Zelfs in de gesticht krijg je dat! Hoe krom is dat.

CBD en THC olie word moeilijk gedaan en vooral met THC olie eigenlijk verboden is.
Dat heb je met legale drugs handel.
Terwijl THC en CBD olie grotendeels medicijnen kan vervangen.
Het werkt echt en is echt geen fabel !
Je hoeft mij niet geloven .
Maar kijk op YouTube en zoek stichting mediwiet en hoor de zieke mensen zelf spreken!!!!


Sort:  

Wordt met THC en CBD olie de cannabis olie bedoeld (waar uitbehandelde kankerpatiënten met nog een paar weken te leven volledig mee kunnen herstellen)?

This is so right!

Hey allemaal. Ik gebruik al een paar jaar thc /cbd olie. Het maakt dat ik beter slaap; ik heb in een borst kanker traject gezeten maar ik heb ook apneu - beiden geven slechte nachten en dit helpt mij goed

Congratulations @mediewiet! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - The semi-finals are coming. Be ready!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @mediewiet! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53