Gooodmorning dragonflysteemCreated with Sketch.

in #macrophotography6 years ago (edited)

looks like steemit is working again, so time to post again i guess :)

caught this dragonfly in the shades with the Sony A6000 +
mm extension tube and the helios-48mm lens
A6000-27-09-2016-09525.jpg

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-07-04T06:44:45
Account Level: 5
Total XP: 1790.03/3200.00
Total Photos: 187
Total comments: 11
Total contest wins: 16
And have also received a 2.00 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

That is a nice shot.I have seen some dragonflies flying around, not that many, but none of them ever sat down. They seem very busy.

Beter maar even hier reageren in plaats van de post van openheart vervuilen :)

Je maakt mooie foto's daar kan ik wel iets van leren denk ik. Het is inderdaad een geduld werkje die insecten. Bij de mensen die je upvoten zie ik mensen die ik ook tegenkom bij de photography gerelateerde tags.Is het alleen een kwestie van upvoten of delen jullie ook ervaringen enzo.

In eerste instantie heb ik ook bij alle foto's de juliank tags gebruikt, maar of dat nou echt opschiet. Je bent al level 5 en krijgt nog steeds een 0 upvote. Ik hoop dat het met die photochain beter uitpakt.

insecten zijn vaak voor 10 uur sóchtends nog niet zo actief door de koude nacht , dan zijn ze ook een stuk eenvoudiger te fotograferen.
Het upvoten zijn voornamelijk mensen die ik al een tijdje ken , het meeste upvote ik ook middels @steemauto en dan voornamelijk fotografen die ik al een paar jaar ken en waarvan ik dus weetr dat ze alleen eigen werk posten en niet dat van een ander ;)

die juliank upvotes zijn leuk maar je kunt er geen brood van kopen level 5 upvote is nu 0.003STU , dan kun je beter kijken bij @qurator , een kleine investering maar wel zo terug verdiend .

wat het delen van ervaringen betreft heb ik in het begin wel gedaan , maar de laatste maanden vraagt niemand er meer naar :)

Wat ik erg vervelend vind, is dat er geen communicatie mogelijk is. Heb ooit een keer de lijst gehaald met een foto, maar die 'win' is nooit zichtbaar geworden in mijn stats. De extra xp is ook niet bijgeteld. Wil je dan naar discord om te vragen hoe of wat, dan is de uitnodiging verlopen en hoor ik van iemand van een andere server dat er geen nieuwe discord leden worden aangenomen.

Waar ik ook nooit het antwoord op heb kunnen vinden is hoe je het aantal comments omhoog krijgt. Weet eigenlijk niet eens of het comments zijn die ik plaats of die anderen plaatsen bij mijn foto's.

De minimale upvote, zelfs wanneer je al een aardig level hebt, maakt het dan helemaal tot een niet rendabel systeem.

Qurator zie ik wel her en der staan maar heb ik mij nog niet in verdiept.

Als ik vragen heb weet ik je te vinden :)

ik ben als @stresskiller moderator bij @qurator ;) Qurator is een upvote bot maar we controleren best wel op content, mensen die denken alles te kunnen kopiëren wat ze op internet vinden maken bij ons geen kans , we upvoten alleen originele content. Waar de meeste mensen de fout ingaan is als ze ter ondersteuning van hun verhaal plaatjes gebruiken zonder daar van op correcte wijze de bron te vermelden .

zoals omschreven in deze post :
https://steemit.com/qurator/@qurator/standard-image-sourcing-for-the-qurator-project

Source vermelden is zeker een ding. Ik heb er al een behoorlijke downvote reactie opgehad toen ik iemand er om vroeg.

Moet zeggen dat ik eerst linkte zoals in jullie post beschreven wordt, maar het inmiddels anders doe. Wanneer een pixabay gebruiker een foto weghaalt, wordt er namelijk teruggelinkt naar de hoofdpagina van pixabay. Om die reden link ik nu naar het account van de maker. In dat geval blijft de link altijd naar het werk van de fotograaf wijzen.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 56858.44
ETH 2919.14
USDT 1.00
SBD 3.60