You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beyaz Listeyi Düzenlerken Bulunanlar , @tach Ve @monomyth Downvote Yapılmaya Başlanacak

in #kusadasi7 years ago (edited)

Merhaba @kusadasi ,

Adım adım yazdıklarınıza cevap vereceğim ve olabildiğince delil olarak nitelendirilebilecek şeyler paylaşacağım. Çünkü ortada düşündüğünüz gibi bir jerk sistemi yok. Daha önce de bu senaryo oynandı tutmadı. Şuan bu yazıyı yazarken down vote attınız bana ve @tach hesabına. Bu yazıda downvote atma sebeplerinizin doğru olmadığını gördükten sonra kaldırmanızı bekliyor olacağım.

  • "Bu proje steemit tr etiketini kullanan kullanıcıları destekleyecek bir proje olduğu söylenmesine rağmen" demişsiniz;

@tach bir @sndbox kuluçkasıdır. Türk üyelerin platforma adapte olmasında, kendilerini geliştirip global üye olmalarında yardımcı olup onları @sndbox üyelik sürecine hazırlayıp; bunun için gerekli yazılı-görsel tutorial eksikliğini gidermekle sorumludur. Oy desteği vermekle değil. Bu yüzden @tach sadece @sndbox üyesi olan Türk üyeleri oylamayı seçmiştir. Verdiğin grafikte ve altında bahsettiğin listede adı geçen kullanıcılar @sndbox üyesi Türklerdir. @tach 'in Türk kullanıcıları için yazılı ve görsel içerik üretme projeleri aşağıdaki gibidir:

Master Toolkit: Steemit Tutorials - @sndbox'ın hazırladığı 12 adet inograf ve görsel materyal ile Türkçe tutoril içerikleri hazırlanmıştır.

First Steemit Community Documentary TR topluluğu üyeleri ile bir belgesel hazırlanmıştır. Üyeler Steemit, kripto paralar ve TR topluluğu hakkında görüşlerini ve gelecek tahminlerini aktarmışlardır.

Steemit Eğitim Web Sitesi (SEW) gerek @tach'in gerekse diğer gönüllü üyelerin hazırladıkları Türkçe tutorial içerikleri tek bir site altında toplanmıştır. İsteyenler www.steemitnedir.com adresinden ulaşabilir.

Steemit's Street Animal Project soğuk kış günlerinde sokak hayvanlarına yardım edilmiş, mama dağıtımı yapmıştır gönüllü üyeler ile.

First @tach Project : Turkey in the Streets Steemit'in İstanbul-İzmir ve Çanakkale'de yaygınlaşması için reklam çalışması yapılmıştır.

@tach in the University Project Steemit'in Çanakkale üniversitesinde ve diğer üniversitelerde büyüyen bir yapısı olması için çalışmalar başlatmış, sunumlar yapmıştır.

@tach's Software Workshops Üniversite öğrencilerinin yazılım çalışmalarına sponsor ve destek olmuştur.

TACH Challenge #2 Rewards TR üyelerine destek olmak için ödüllü yarışmalar yapmıştır.

Görüldüğü üzere @tach aslında oldukça aktif çalışan bir kuluçka. Türk Topluluğu üyeleri de bunu görüyor ve biliyor zaten. Peki siz ne yaptınız bu süreçte, 300k SP ile? Birazda onlardan bahsedelim.

%43 selfvote. Ve bunu yapan hesabın SP'ı @tach'in ki gibi 1k SP değil, 170k SP'ları var. Tach'in 1 $ bile olmayan oy gücünün ahlak bekçiliğini yapan kişiler her gün kendilerine defalarca 70-80 $ oy basıyorlar. Bu biraz tutarsız değil mi?

  • Tach idsinde 2 ay önce 900 steemi @monomyth adlı kullanıcının kendi bittrex hesabına gönderildiği gözüküyor.

    demişsiniz;

Bu gönderilen paranın hesabı ve gerekli gider dökümü zamanında bünyesinde çalıştığımız şirket olan @snbox'a verilmiştir. Onlar harcamalarımızı biliyorlardı en başından. Fakat kaba taslak söylemem gerekirse bu para yukarıda sıraladığımız projeler ve gelecekte yapacağımız projeler için kullanılacaktır. Zaten büyük çoğunluğu First Steemit Community Documentary için kullanılmıştır. Ülkemizde kamera, tripot, ses ve ışık ekipmanlarının kiralama fiyatlarını bilmeyenler açıp internetten araştırabilirler. Şirket bünyesinde ki mali gider belgesi olduğundan direkt paylaşamıyorum fakat delil olarak nitelendirilebilecek, tarih gönderen, konu vb kilit yerlerin gözüktüğü kısımları koyuyorum buraya. Eğer izin alabilirsem komple belgeyi paylaşacağım.

  • Kendime %100 oy attığım doğrudur, atmaya da devam edeceğim. Bu hesaba içeriği ben giriyorum, projelerini ben koordine ediyorum, gelişimi ben sağlıyorum. Bırakın da kendime 40 centlik bir oy atayım günde.

  • Video izlenirliği konusunda henüz bir bütçemiz yok, dönem içinde oluşturup reklam vereceğiz. YouTube'da ki bazı kripto içerik üreten Youtuber lar ile @myego13 vesilesi ile iletişime geçmiş ve Steemit TR'nin reklamanı yapan videolar üretmesine fikren vesile olmuştuk. İlgili videolar onbinlerce kez izlenmiştir. Kişinin adını yazıp bu saçma mevzuya alet etmek istemiyorum fakat. Bir çoğunuzun tanıdığı birisi ve videoları Youtube'dan aratınca ilk sırada çıkacaktır zaten.

  • Türk topluluğuna gerek küratörken gerek ise o görevi bıraktığımda @tach üzerinden elimden geldiğince katkıda bulundum. Bilenler biliyor, bilmeyenler okur araştırırsa zaten işin aslını ve bu yazdığınız yazının asılsızlığını görecektir.

  • @firatozbek @liquidoo ve hakkında söylediğiniz ithamların benle bir alakası yoktur. İkisinide reelden tanırım fakat geri kalan hesapları tanımam bilmem, bu hesapların yaptıklarının bana bağlanan hiç bir yanı yoktur. Kendileri kendi savunmalarını yaparlar eğer bir suçları yoksa. Fakat Çanakkale'den fake hesaplarla abuse yapılıyorsa dediğiniz gibi, bunun önüne geçmek için gerekeni yaparım. Daha önce de yaptım hatırlarsanız.

  • Açık ortamlarda steemit , discord vb. sitelerde gerçek olmayan sözler , kötülemeleri paylaşıp bizim görüntümüzü kötüleştirdi. Bu sebeple bizler downvote yapacağız.

Sizinle alakalı herhangi bir post atmadım. Son TR toplantısında sözlü olarak yorum yaptım bunun kaydı da var elinizde, açın dinleyin. Durup dururken birşey söylemedim, daha önce yaşanan bir olay soruldu bende gelen soru üzerine açıklamada bulundum. @readmore daha önce sizinle iletişime geçmeye çalıştı fakat karşılıksız bıraktınız. O toplantıya da sizi çağırdık, söz hakkı vermek istedik gelmediniz. Sizi hedef almam karalamam gibi bir durum yok, umurumda değilsiniz. Olsaydınız bunu daha önceden yapardım. Sadece soruldu cevapladım o kadar. Kişisel görüşüm o da benim. Aleyhinize anti propaganda yaptığım yok.

Yani iddaalarınız yanlış, dolayısı ile attığınız downvote tamamen kişisel diye yorumluyorum. Madem bir şirketsiniz, şirket gibi davranın uzlaşın saldırmak yerine. Hele de ele avuca gelmeyen iftiralarla. O yüzden sizden attığınız downvoteları geri kaldırmanızı aksi halde sizin aksinize sadece kağıt üstünde olamayan, bünyesinde çalıştığım şirkete durumu iletmem gerekecek. Çünkü yaptığınız aslında onlara direkt olarak bir saldırıdır.

Sort:  

Tach senin söylediğine göre bir çok şey yapıyor fakat 7 ay boyunca sadece 7 proje yapmış gözüküyor. Sokak hayvanlarına yardım etmek , tach challange gibi şeylerinde sadece 1 defa yapılmış olması benim bir şeyler yapıyormuş gibi görünmek için yapıldığına dair düşüncelere sebep oluyor.
2 ay önceki steem fiyatını düşünürsek 900 steemin fiyatı yaklaşık olarak 20,000TL e denk geliyor. Pahalı şeyler için para harcanıyor ise bunun bir belgesi olacaktır. Bunların bir kanıtları olmalı. Şu anda nereye nasıl harcadığını gösteremezken daha sonra bunları nasıl göstermeyi planlıyorsun?

Üzgünüm ama senin sözlerini gördükten sonra yapacaklarımız konusunda daha da kararlı bir yol izlemeye başladık. Sen yorum yaparken bile hala yalan söylüyor ve dalgaya alıyorsun.
Discorddan ayrılmışlığımız yoktu sizler bizleri attınız. Ayrıca ne zaman bizi toplantıyı çağırdınız ve konuşmaya çalıştınız? Yaptığınız bir şey varsa bir tane bile olsa paylaşın bunu! Bizim sizlerden aldığımız herhangi bir davet yok.

Bizim hakkımızda yazmadığını söyleyerek dlive dsound gibi platformda senin hakkında istediğim gibi düşüncelerimizi söylememiz kötülememiz doğal bir şey mi senin açından?
Tekrar söylüyorum sen 800 kişiyi geçen açık platformda bizim hakkımızda yalan ve yanlış bilgileri yayınlayarak bizi kötü göstermeye çalıştın. Sadece bu sebeple bile olsa sana downvote yapma nedeni olarak görülebilir.
Yorumlarında kendi davranışlarını kabul edip özür dilemeden sadece mazeret ürettin.
Sonuç olarak yukarıda ki sebeplerden dolayı ne olursa olsun downvote yapmaktan vazgeçmeyeceğiz.

@kusadasi İstediğini düşünmekte serbestsin, ama düşündüğün gibi sizinle derdim olsa bunca zaman beklemezdim. Hakkınızda dlive dsound da içerik paylaşmadım, toplantı kaydı başkası tarafından paylaşıldı. Paylaşan ben değilim, yorumu da durup dururken yapmadım. Fikrim soruldu bende söyledim. Yine söylüyorum şahsi olarak sizinle iş yapmak istemem, o güveni vermediniz bana çünkü. Kişisel fikrimdir, buradakilerde çocuk değil. Benim fikrime göre hareket etmiyor kimse. İsteyen gelir sizinle çalışır. Benim reelden ve buradan tanıdığım arkadaşlarım bile sizin cointurk projenize içerik ürettiler en basitinden. Bunu dert edinecek birisi değilim, beni ilgilendirmiyor sonuçta. Kimin kimlerle çalıştığı kimi desteklediği umurumda değil.

Size güvenmeme sebebim ise aşağıdaki postlar da yazılan şeylerin doğruluğuna inanmamdan ötürüdür. Bu tür postlar bir üye olarak beni size karşı mesafeli yaptı. Yoonjang Kore'den sürgün yiyip TR'ye geldi. Kendi topluluğu bile onun yaptıklarının farkında. Daha sonra TR de yaptıkları da ortada. Dolayısı ile yarışa 1-0 geriden başlıyor sizin şirketiniz. Bunu düzeltmeyi sizin elinizde. Fakat bunun yerine iletişim kurmayıp, saldırgan davranıp, ahlak bekçiliğini yapmanız bu düşüncemi sadece destekliyor. Bahsettiğim postlar ise şunlardır :

Enough is enough - A Korean Curator, for Whom and for What ? bu postun yazarı olan whale'in ithamlarına karşılık yoonjang'in yazdığı Hello I'm yoonjang0707 Let's talk about my curator activities. bu yazıda adı geçen hesapların aslında kendi fake hesapları olduğu
Turkish Curation Scam + Circle Jerk @baharoba and @yoonjang0707 postu ile zaten ispatlanmıştır. Bu postta geçen hesapların cüzdanlarına bakıldığında zaten hepsinin powerdown yapılıp steemlerini çekildiği gözükür. Acaba o Steemler nereye gitti? Üstüne birde böyle bir post var @Yoonjang0707 's Reward Pool Rape Community / @Kusadasi. Bütün bunlar beni endişelendiriyor. Neticede kişisel düşüncem. Fakat yinede bu durumla ilgili, hakkınızda post yazmadım, sorulmayana kadar da sizinle ilgili görüşlerimi dile getirmedim. Ama sorulursa yine söylerim, düşünce özgürlüğümdür bu benim. Sizi destekleyecek kullanıcılara engel olamam ben, kimse olamaz. Herkes özgür sonuçta.

Tach 7 ayda 7 proje yaptı siz ne yaptınız 300k SP ile? %43 self vote u anlat bize. Şirketiz ondan attık diyorsunuz. Tach'de sndbox şirketinin parçasıdır. Uyguladığı oy politikası şirket üyesi üyeleri ve şirket üyesi olmayanların projelerini desteklemek üzerine kuruludur. Cüzdan hesabından yaptığı donation'lar, oy hareketlerinden ise düzenli oy attığım community projelerini görebilirsiniz. Onu geçtim TR de 1k dan fazla üye var tach'in 30 centlik oyunu onlara paylaşsam ne olur paylaşmasam ne olur.

Tach chellange zaten yeni bir projemiz discord kanalında ve postta bunun haftalık yapılacağını yazmıştım. Hayvanlara mama dağıtmayı aralıklarla yapmaya devam edeceğiz. Çekilen paranın hesabını da sana verme gibi bir gereksinimim yok. O para başta belgesel olmak üzere 2018 yılında yapılacak tüm projeler için kullanılmak amacıyla çekildi. Bunu Sndbox biliyor, gerekli mali döküme de sahipler. Ne benim ne de kimsenin sana hesap verme gereksinimi yok. Burada bully'lik yapmaya kalkarsan sadece nefret elde edersin. Nefret adını kirletir. İstediğin şey bu mu? Benimle çatışarak ne elde edeceksin? Eğer downvote atmaya devam edersen sırf sen dowvote at diye her gün içerik atarım, oyunu sömürürüm. Ne kazandıracak bu bize? Ben şuan zaten trade ve master node işi yaparak buradakinin mislini kazanıyorum. Burayı sadece seni ve şirketini yıpratmak için kullanabilirim ama istediğim bu değil. Hiç olmadı, olsa yapardım başta.

Ayrıca sen buranın kanun bekçisi misin de kafana göre "sen suçlusun downvote!" diye karar alıp uyguluyorsun? Attığım içerikler ne plagarism yapıyor ne de çalıntıdır. Ne de nefret söylemi taşıyor yani Steemit kuralları gereği downvote atmaman gerekir. Atılması gerekiyorsa da bu durumu Steemcleaners yapar. Daha önce uğramış sizin hesaba gördüğüm kadarı ile, yakından tanıyorsunuz yani. Eğer gerçekten hak hukuk arıyorsak onca SP ile yaptıklarını dök sen. Ben elimdeki 1k SP ile 7 proje yapmışım, beğenirsin beğenmezsin, başaralı veya başarısız bulursun bu ayrıdır. Ama yaptığım çalışma ortada. TR yönetimine girdikten sonra 30 üyeden 1400 küsür üyeye çıktı üye sayısı. Bunu ben,tach ve tüm TR yönetim kadrosu başardı. Sizin burada 1 yılda yapamadığınızı biz 4 ayda yaptık. Derdimiz jerk olsaydı daha önce yaptığınız gibi 20 üye ile kalırdık, fazladan 1400 göz istemezdik burada. O yüzden benim veya yönetimdeki diğer kişilerin bu topluluğa kattıklarını sorgulamaya hiç kalkma.

Sizi karalamama mevzusu için ise dediğim gibi öyle bir şey yapmadım. Fikrim soruldu söyledim, bu kadar. Fikrimin söylememe de mi müdahale edeceksiniz? Özür dilememi gerektiren bir durum yok çünkü bir şey yapmadım. Sizi hedef almadım. Eğer downvote'a devam edersen karşılık vermek durumunda kalırım kendimi savunmak için. Bu da açık açık iki tarafın savaşı olur. Gerek var mı sence buna? O gücü TR ye kullan, o kadar adil ve topluluk menfaatçisiysen eğer. Bu postta açık açık sndbox'ı ve bir SMT projesini de hedef aldın sen. Unutma azdan az çoktan çok gider. Şirket kuruyorsun, adını sosyal mecralarda bu tip şeylere karıştırıp düşman edinme bence.

Belli ki bir yanlış anlaşılma olmuş, sizi karaladığımı düşünmenize sebep olmuş birileri. Fakat öyle bir şey yok, @readmore sizin discordunuza gelip bu olaydan önce yazdı, iletişim kurmaya çalıştı. Karşılık vermediniz. Toplantı kaydını dinlediysen ben konuştuktan sonara size dinliyorsanız gelin katılın söz hakkınız var dendi o gün ya da bir sonraki toplantı için. Özetle sizin yaptıklarınızı beni bağlamıyor ama benimle çatışırsan karşılık veririm ve inan bundan kimse karlı çıkmaz. Her gün beni downvote etmeye harcayacağın SP'ı git TR üyelerini oylamak için kullan. Çünkü ben buradan haftada 40-50 sbd kazanıyorum, benim için olmasa da olur diyeceğim bir rakam. Boşa kendini beni yenmeye çalışmakla tüketme. TR ye faydalı projeler yap bizde toplantıda @kusadasi çalışıyor diyelim.

Loading...

Kardeş o parayla ayda 3-4 çorba içersin heralde afiyet olsun.

Bu posta down vote atarak sadece benim haklı olduğumu ve kimsenin bunu bilmesini istemediğinizi gösteriyorsunuz. Bırakın herkes görsün iki görüşüde eğer korkunuz yoksa.

Discord kanalından kimseyi dinlemeden çıkartmayı sen iyi bilirsin demek istediğimi anladın umarım, Asılsız konuşmalarınla bence artık sen korkmalısın toplantılarınızda umarım kendi işinize bakarsınız...

kuşadası discord sunucusunda konuştuğum şeylerin hala arkasındayım, o ayrı. ama discord sunucunuzda konuşanı kovmak yerine cevap vermeniz atlanmaması gereken bir ayrıntı. bu konuda çok haklısınız. o şekilde tr sunucusunda konuşanların atıldığına çok tanık olduk.

Hakkımda sunabildiğin tek delil yok, neyin aslı astarından bahsediyorsun sen? Okuman mı yok işine mi gelmiyor? Şirket kurmaya çalışan sizsiniz, korku size lazım bana değil. Topluluktan ayrıldığınızdan beri sizinle hiç bir derdim olmadı. Bu saatten sonra olmaması da sizin elinizde. Uğraşmayın benimle.

Bu yaptığınız açıklamalar yaptığınızı açıklayabilecek seviyede değil yaptıklarıniz doğru şeyler değil

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60637.64
ETH 2405.36
USDT 1.00
SBD 2.60