Volatiliteten er tilbake - når skal jeg selle mine kryptoer??

SÅ, livet er interessant. I går skrev jeg om å spise frokost mens jeg så på diagrammer, og livet er ikke mye annerledes i dag. Vi så en pumpe som tok prisen på Bitcoin til $64.000, før den dumpet til $59.000, og nå er den et sted mellom disse to. Men vi kan definitivt si at volatiliteten er tilbake med det økte volumet, og ting varmes opp.

Ikke bare presser Bitcoin prisene oppover, men altcoins har også startet, og vi har sett massevis av store mynter med en økning på rundt 10 % de siste 24 timene. Med andre ord, verdien av OG-krypteringshandlere vokser raskt, noe som betyr at mange ser verdien av porteføljen deres vokse med 10 % eller mer på mindre enn 24 timer.

image.png

Men så kommer spørsmålet... når vil dette stoppe? Vi kommer garantert til å se noe å selge-nyhetene før Bitcoin-halveringen, men er dette okseløpet bare i ferd med å varmes opp, eller er det på tide å begynne å ta fortjeneste allerede?

Det er vanskelig å forutsi, og jeg har ingen magiske svar. Jeg hører ofte på en Coindesk Daily Markets Update-podcast, og hver dag snakker de med forskjellige mennesker som følger kryptomarkedene nøye. Jeg føler det er like mange svar som det er folk, så jeg antar at jeg først og fremst må følge meg selv og planene jeg la tidligere. Men hva var disse planene? Jeg husker ikke engang...

Hva er planene dine?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

厉害厉害

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65661.21
ETH 3443.12
USDT 1.00
SBD 2.32