You are viewing a single comment's thread from:RE: [카일의 일상#344]2021년 새해 복 많이 받으세요~ 스팀 2021원 가즈아!!!View the full contextView the direct parentkhaiyoui (85)in #kr • 5 years ago 떡국은 내일 먹을 예정입니다~ 올 해는 꼭 볼 수 있기를~