Dzień dobry!

in #introduceyourself6 years ago (edited)



Dzień dobry!

Jako nowy użytkownik Steem i od dziś, również Strimi, chcę się nie tylko przywitać, ale również podzielić z Państwem ogólnym oglądem moich zainteresowań i treści, które z dużym prawdopodobieństwem będę umieszczał na tej platformie.

Przechodząc do konkretu, moim hobby są książki, szczególnie historyczne (głównie okres starożytny, historia Rosji, jak również dzieje Słowiańszczyzny), te z szeroko pojmowanej fantastyki oraz literatura klasyczna i rosyjska. Oczywiście moje zainteresowanie nie ogranicza się tylko do tych kategorii, żywo ciekawi mnie również studium bajek i baśni, dzięki którym (pozwolę sobie tutaj na odrobinę samochwalstwa) zacząłem pisywać, właśnie w tym gatunku. Jeżeli miałbym kiedyś zacząć publikację moich prac, zapewniam Państwa, na pewno nie ominie to tego portalu. Ponadto zbieranie książek, ich wydań kolekcjonerskich, tak, to z pewnością dostarcza mi zaspokojenia.

Co do moich poza książkowych zamiłowań. Architektura, najlepiej klasyczna, jestem zdecydowanym wrogiem modernizmu! Śledzę wszelkie inwestycje, nie tylko spod szyldu newclassicarchitecture i restauracji starych budynków, ale również te biurowe i miejskie. Potrafię godzinami przeglądać wątki na skyscrapercity, czasami również żywiołowo się udzielać. O muzyce chyba nie warto pisać, bo to banał, jednak wspomnę, że bardzo lubię stare polskie piosenki i Michaela Jacksona (ktoś obcy z pewnością powiedziałby, że jestem fanem!). Poza tym ciekawią mnie (oczywiście) technologie, nowinki, rozwój AI i jego kierunek.

Jeśli chodzi o politykę, to jakoś nie wypada, jednak uważam, że nie ma się z czym skrywać, lepiej od razu wiedzieć, czego można się spodziewać po przyszłych wpisach. Więc, jestem zdecydowanym liberałem gospodarczym (szkoła austriacka), monarchistą i obyczajowym libertarianinem (jednak z ciągotami konserwatywnymi, bardzo lekkimi).

Ach, zapomniałbym, jestem dużym zwolennikiem Gnu/Linux i filozofii FreeSoftware (co w tym miejscu powinno być dość istotne).

Pozdrawiam

Sort:  

O! Monarchizm. Szanuję mocno. Pozdrowienia z Rzeszowa!

Dziękuję, również pozdrawiam!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Cool! I follow you. +vote

Congratulations @twardowski! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65634.72
ETH 3493.40
USDT 1.00
SBD 2.51