Zdravím nejen Čechy

in #introduceyourself7 years ago

Ahoj,

jmenuji se Káťa. Pracuji jako OSVČ ve stavebnictví. Jsem také příležitostná lektorka a momentálně čerstvá maminka na mateřské.

Mou nejoblíbenější činností je sebevzdělávání. Především v oboru, ale ráda získávám přehled i v jiných oblastech, takže když je čas, studuji psychologii, sociologii, historické a společenské souvislosti, zajímám se o moderní technologie. Je tedy jasné, jak jsem se dostala ke kryptoměnám. Baví mě sledovat jejich vývoj a projekty, které díky nim vznikají. Tak jsem se dostala i na Steemit.

Jak už zde psal @godfish, každému jde o to, něco si na této platformě v budoucnu vydělat :). Nicméně prozatím ve mně vítězí spíše zájem o to, jak se tato platforma bude vyvíjet, co bude dál. Vím, že mě to tu bude bavit a to ostatní je spíše přidaná hodnota, než hlavní cíl.

Jsem zvědavá:

Jak se bude rozrůstat česká komunita?
Jaká se zde budou řešit témata?
Jak moc kvalitní a zajímavý obsah zde bude vznikat?
Jaké lidi zde potkám?

Těch otázek je mnoho. Těším se na odpovědi, které přinese čas.

Sort:  

Vítej mezi námi!
Pro začátek pár rad. Níže najdeš několik česky psaných návodů. Avšak pominu-li návody, pak se dají základní rady shrnout do jediné věty: Čti, rozkoukávej se, piš, komentuj, ptej se, a hlavně se bav!

Série návodů z dílny @Godfish'e Steemit po česku:
v prvním díle Steemit po česku I – přezouvat se nemusíte najdeš odkazy i na dalších šest dílů.
Jak je to sakra s těma hlasama?
Steemit po česku - písmenková polévka pro mozek, aneb slovníček pojmů
Steemit po česku - desatero. Nikoli však přikázání, jen doporučení.

Série návodů z dílny @sndbox v českém překladu od @Espoem'a:
Steemit #1: Úvod do platformy Steemit
Steemit #2: Blockchain a kryptoměna
Steemit #3: Základní prohlídka Steemit
Steemit #4: Co na Steemit nedělat
Steemit #5: Jak formátovat příspěvky
Steemit #6: Informace o peněžence
Steemit #7: Hlasování a odměny
Steemit #8: Představení svědků

Český kanál na Steemit chatu najdeš zde.

Ještě jednou. Vítej v prvním internetovém městečku! Bav se!

Děkuji :) Něco z toho jsem už četla, k dalšímu se brzy dostanu.

Není zač. Pochopil jsem, že jsi začala rozkoukáváním a čtením, ale třebas se něco z návodů bude hodit, přeci jen se starší články již začínají hůře hledat. ;)

Jj, přesně tak, určitě jsem ráda, že to mám pohromadě :)

Zdravím a pozdravuji!
@originalworks
pls

The @OriginalWorks bot has determined this post by @kaczik to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Ahoj a vítej mezi námi :-)

Ahoj vítám Tě v naší Steemitové komunitě.

Ahoj. Vítám tě v našem českém rybníčku. Těším se na tvé příspěvky ,-) Máš super zájmy. Takže předpokládám, že budeš další autor, který mne obere o odměny XDD. Poslední dobou se zde objevilo dost nováčků, což je jedině dobře a budeš li mít otázky, klidně se ptej, vždycky se tu najde někdo, kdo bude mít odpověď ,-) Takže ještě jednou: Vítej mezi námi.

Welcome to Steemit @kaczik! I am sure you will have tons of fun here. Feel free to follow me @promoteme.

Pěkné intro, cítím z něj velký psavecký potenciál :) Vítej!

Ahoj Káťo, věřím, že se Ti tu bude líbit. Přeju hodně zdaru.

Vítej Kačko, těším se na Tvoje články a přeju ať Tě to tady s námi baví!! Myslím, že zajmavé by byly i Tvoje pracovní články, nejen ty "koníčkové":-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68608.97
ETH 3280.67
USDT 1.00
SBD 2.74