Hey Steemit! [PL/EN]

in #introduceyourself7 years ago

[PL]
Hej, nazywam się Jacek, mam 29 lat i mieszkam we Wrocławiu. Zawodowo zajmuję się programowaniem. Na Steemit trafiłem trochę przez przypadek za sprawą @noisy. Szukałem kiedyś pewnej książki i nagle pomyślałem "ciekawe jak się ma ten startup @noisy - SpisTresci.pl. W momencie jak się dowiedziałem, że projekt jest zamknięty, moja wewnętrzna ciekawość kazała mi szukać informacji co się dokładnie stało - i zaraz potem znalazłem się na Steemit :) Początkowo jakoś nie mogłem się tutaj odnaleźć, ale co pewien czas zaglądałem i z każdą wizytą coraz bardziej mi się zaczęło podobać - ludzie, tematyka, atmosfera.

Moje zainteresowania:

  • AI / machine learning / deep learning (zamierzam wrzucać wpisy w tej tematyce, zobaczymy czy się przyjmą)
  • futuryzm
  • biohacking
  • bieganie / trening siłowy
  • blockchain i tematy pokrewne

[EN]
Hey, my name is Jacek, I'm 29 and I live in Wroclaw. I'm a software developer. On Steemit I hit a little bit by chance with @noisy.  At first I felt a little bit lost here, but with every visit I liked Steemit more and more. And now I think it's great!

My hobbies:

  • AI / machine learning / deep learning
  • futurism
  • biohacking
  • running / powerlifting
  • blockchain
Sort:  

Hej :)

To naprawdę miłe, gdy ludzie o Tobie pamiętają. Wow! :)

Cieszę się, że trafiłeś to samo miejsce, które pochłania mnie bez reszty od ponad roku.

Co do spisu treści, ciekawostką jest to, że zacząłem go przepisywać jako serwis otwarto źródłowy.

Szło dość prężnie, bardzo cieszył mnie ten projekt: https://github.com/SpisTresci/SpisTresci

Doszło do tego, że tak się cieszyłem pisząc go, ze postanowiłem robić livecoding podczas jego programowania:

https://www.liveedu.tv/noisy/videos/

I wtedy poznałem Steemit... i postanowiłem napisać o mojej pasji, jaką wówczas był livecoding...

I wtedy napisałem ten post: How to increase a productivity as a software developer - part I, LiveCoding. To co się działo potem, ciężko jest opisać. Głównie drążenie i nauka jak działa Steem dokładnie od środka. Chciałem go dogłębnie zrozumieć... i od tamtego czasu zajmuje się różnymi rzeczami, ale wszystkie związane ze Steemem i Steemit.


Korzystając z faktu, że jesteś z wrocławia, chciałbym Cię serdecznie zaprosić w imieniu całej naszej społeczności, na pierwszy Steemowy Meetup, który będzie miał miejsce już w piątek, w Szynkarni, we Wrocławiu :)

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://steemit.com/polish/@noisy2/zapraszamy-wszystkich-na-pierwszy-polski-steem-meetup-30-go-czerwca-piatek-spotykamy-sie-we-wroclawiu :)

Dzięki za zaproszenie! Na 99% przyjdę :)

Witamy!!

Fajnie. Machine learning to trochę moja działka. Ostatnie trzy lata w to wpakowałem próbując znaleźć skuteczne perpetuum mobile na rynkach Forex.

Ooo ciekawe, jakich technologii używałeś?

Najpierw samemu kombinowałem rożnego rodzaju sieci neuronowe i wynalazki Kohonena ale finalnie używałem R i pakietu caret, który daje dostęp do niemal wszystkiego co ludzie wymyślili w zakresie ML - wtedy jechałem po wszystkim, ale głównie klasyfikatory typu support vector machine i random forest.

Siema, witaj na pokładzie 😁 czym charakteryzują sie interesowanie biohackingiem?

Hej, mam na myśli biohacking w znaczeniu takim jak opisany np tutaj: https://blog.bulletproof.com/beginners-guide-to-biohacking-101/
Czyli w skrócie wszelkie działania mające na celu poprawienie parametrów organizmu ("hackowanie organizmu"). Nie mam z kolei na myśli "wszczepiania chipów" i tym podobnych rzeczy :)
Jedną z prostszych rzeczy, które czuję, że dużo dały to np: codzienne zimne prysznice / morsowanie w zimie. Zamierzam też w najbliższym czasie korzystać z kriokomory.

Congratulations @jacekw! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
You got a First Reply
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji (chwilowo strona niestety padła),
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Cześć Jacku, czekamy na wpisy ;)

Cześć! Fajnie widzieć coraz większą ilość Polaków na Steemit :)

Cześć :). Witaj na Steemit :)

Welcome to Steem @jacekw I have sent you a tip

Welcome aboard @jacekw Brace yourself for the best social network you have ever experienced. Steemit is the place to be if you ever use the internet on any device. Check out my blog I hope you'd find something you like and feel free to follow me @simeonburke I will follow you in response. Here's one of the first things you need to know https://steemit.com/steemit/@simeonburke/user-alert-2-don-t-quit-your-job-yet-why-you-should-not-rely-on-steeming-as-your-main-part-time-source-of-income

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54260.16
ETH 2859.91
USDT 1.00
SBD 2.01