You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hey Steemit! [PL/EN]

in #introduceyourself7 years ago

Hej :)

To naprawdę miłe, gdy ludzie o Tobie pamiętają. Wow! :)

Cieszę się, że trafiłeś to samo miejsce, które pochłania mnie bez reszty od ponad roku.

Co do spisu treści, ciekawostką jest to, że zacząłem go przepisywać jako serwis otwarto źródłowy.

Szło dość prężnie, bardzo cieszył mnie ten projekt: https://github.com/SpisTresci/SpisTresci

Doszło do tego, że tak się cieszyłem pisząc go, ze postanowiłem robić livecoding podczas jego programowania:

https://www.liveedu.tv/noisy/videos/

I wtedy poznałem Steemit... i postanowiłem napisać o mojej pasji, jaką wówczas był livecoding...

I wtedy napisałem ten post: How to increase a productivity as a software developer - part I, LiveCoding. To co się działo potem, ciężko jest opisać. Głównie drążenie i nauka jak działa Steem dokładnie od środka. Chciałem go dogłębnie zrozumieć... i od tamtego czasu zajmuje się różnymi rzeczami, ale wszystkie związane ze Steemem i Steemit.


Korzystając z faktu, że jesteś z wrocławia, chciałbym Cię serdecznie zaprosić w imieniu całej naszej społeczności, na pierwszy Steemowy Meetup, który będzie miał miejsce już w piątek, w Szynkarni, we Wrocławiu :)

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://steemit.com/polish/@noisy2/zapraszamy-wszystkich-na-pierwszy-polski-steem-meetup-30-go-czerwca-piatek-spotykamy-sie-we-wroclawiu :)

Sort:  

Dzięki za zaproszenie! Na 99% przyjdę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64