CZOŁEM WSZYSCY- będzie krótko, ale mam nadzieję, przyjemnie.

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Jestem Polką mieszkającą w pięknym mieście München / Niemcy. Miałam szczęście zobaczyć trochę świata, głównie Południową Afrykę, do której pałam nieograniczoną miłością. Odkąd pojawiłam się tam po raz pierwszy, w 2012 roku, staram sie regularnie odwiedzać ten piękny kraj.

15123087_10154733785274904_7146071588469859868_o.jpg

W moim życiu miałam przyjemność robić wiele ekscytujących rzeczy i mam nadzieję, iż będe kontynuować rozwijanie swoich pasji. Niektórzy mogą nazwać to zamieszaniem, ja natomiast pozwolę sobie to nazywać głębokim pragnieniem przygody, sprawdzaniem nowych możliwości, sprawdzaniem siebię, wychodzeniem ze strefy komfortu i pasją do ciągłego rozwoju.

Jestem doświadczonym nurkiem z certyfikatem Cmas **. Brałam udział w kilku podwodnych ekspedycjach archeologicznych. Zdobyłam tytuł magistra archeologii na Uniwersytecie Warszawskim. W międzyczasie miałam okazję zobaczyć jedne z najcenniejszych stanowisk archeologicznych oraz artefaktow na świecie.

nur z gór.JPG

Ukończyłam szkołę wyższa projektowania mody i krawiectwa. Pracowałam w teatrach w Niemczech, w produkcji rekwizytów i kostiumów. Spełniajac jedno z marzen będąc za kulisami niesamowitych oper, słuchanie najsłynniejszych arii świata i bycie częścią tworzenia świata magii na scenie. Wszystkie te doświadczenia doprowadziły mnie ostatecznie do założenia własnej marki modowej.

Uważam, że fajnie jest dzielić się doświadczeniami i uczyć się od siebie nawzajem, dlatego zdecydowałam się napisać blog i otworzyć ten profil. Mam nadzieję, że ta lektura okaże sie pożyteczna i przyjemna do czytania.

for an english version please click here

für deutsch bitte hier clicken

Paulina Purska

Sort:  

Noo Afryka, nurkowanie, artefakty... brzmi wyśmienicie!
Powitać :)

Dziekowac :)

Pozdrawiam
Paulina

Chętnie posłucham o podróżach :)

Czesc Dorotea,

Ja rowniez z przyjemnoscia poczytam Twojego bloga.

Pozdrawiam,
Paulina

Cześć Paulina! :-)

Czesc Jacek !

Dobrej nocy.

Odkąd pojawiłam się tam po raz pierwszy, w 2012 roku, staram sie regularnie odwiedzać ten piękny kraj.

W sensie RPA czy coś innego?

ma sie rozumiec! :)

Cześć Paulina. :) Na które miasto spoglądasz na pierwszym zdjęciu?

Czolem , to Cape Town :)

Zrobione ze szczytu Table Mountain , widok na panorame miasta CT wraz z kawalkiem Bloubergstrand.

Miałem też pytać o to zdjęcie, ale widzę, że ktoś mnie wyprzedził :)

kolejna wazna wskazowka na steemit ;)

Cześć i czołem! :D
Bardzo ładne zdjęcie!
Jak oceniasz aktualną reformę karania poszukiwaczy z punktu widzenia archeologa? Nie miałem okazji jeszcze z nikim z tej branży dyskutować na ten temat. :c

Hej! Super zdjęcie. Życzę Ci oczywiście jak najlepiej przy nowej marce i mam nadzieję że Ci się uda wybić jednak mam pytanie. Jakie są szanse że przy obecnej konkurencji i tak szerokim wyborze będziesz mogła znaleźć się wśród najlepszych? ;)

Czesc,

Drogi jezykowaty,
Dziekuje za mile slowa.
Moja marka: nie napinam sie, to projekt,ktory pojawil sie z nadmiaru i rozwija sie swoim tempem, obok innych milych projektow. Juz jakis czas temu porzucilam chec scigania sie o bycie najlepsza, co nie znaczy ze wyzbylam sie ambicji, mysle ze czesciowo przekrztalcilam to w inne pozyteczne cechy.

Jesli chodzi o blog to calkiem szczerze, znajac zasady gry i publikujac z ogromna przyjemnoscia kolejnych postow to calkiem fajna zabawa, wtedy szanse zdaja sie wzrastac z kazdym nowym wpisem...

Powodzonka! :)

Congratulations @highonthehog! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
Award for the number of upvotes received
You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Cześć. Bardzo chętnie poczytam posty o archeologii. Pozdrawiam i powodzenia.

Witaj na Steemit, miło poznać

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58984.78
ETH 3102.33
USDT 1.00
SBD 2.40