Przeczytaj! Introduce Yourself - Hello!

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Witam wszystkich serdecznie.

O Steemit usłyszałem trochę przypadkowo i zapisałem się tu, ponieważ jestem miłośnikiem czytania.
Jakimś poliglotą nie jestem, ale w wystarczającym stopniu rozumiem teksty w kilku językach co czasem bywa pomocne.
Po częściowym rozeznaniu się mogę stwierdzić że Steemit spełnia moje oczekiwania i jestem przekonany, ze z czasem może być już tylko lepiej. Możliwości zarobkowe brzmią również interesująco.

Poza językami obcymi jestem również miłośnikiem gier, konkursów wszelakich i nie są mi obce tematy hazardu.
Pragnę dodać, że nie jestem łatwym rywalem dla ludzi w grach którymi się interesuję.
Jak na razie nie wszystko tu rozumiem, ale za bardzo sie tym nie przejmuję. Mam jeszcze trochę czasu na delektowanie się Steemitem. Czuję w sobie ochotę do organizowania tu jakichś konkursów, a że jestem osobą dość konsekwentną to pewnie będą tego efekty.

Póki co zgłębiłem zasady rozgrywania turniejów szachowych w społeczności Steemit i mając w pamięci fatalny występ polskiej reprezentacji w piłce nożnej na Mundialu postanowiłem coś zrobić dla naszego kraju i powalczyć o lepszy wizerunek Polski na świecie. Chciałem sobie również przypomnieć czy jeszcze coś prezentuję w szachach bo ostatnio miałem na nie niewiele czasu.

Czując orła w koronie na piersi :-) , jako "mandeo", z pełnym zaangażowaniem zasiadłem w sobotni wieczór (2018-09-08) do komputera, by stanąć do boju w obronie honoru naszego kraju. Nie było łatwo, bo rywale chcieli mi w tym przeszkodzić, jednak udało mi się wygrać wszystkie rozegrane partie. Może to zabrzmi paradoksalnie, ale ogrywając wszystkich rywali nie wygrałem wspomnianego turnieju, mimo że pokonałem dwukrotnie i zwyciezcę tego turnieju.
Jednak to nie było dla mnie zaskoczeniem bowiem znałem już wcześniej zasady serwera, ja zagrałem partii 6 a zwycięzca zagrał ich o 3 więcej co nie może mieć miejsca w prawdziwych turniejach gdzie wszyscy grają taką samą ilość partii.
Pozostał pewien niedosyt, który jednak przyjąłem z pokorą.

Tu jest o tym turnieju:

t.jpg

https://steemit.com/chess/@schamangerbert/steem-blitz-chess-tournament-september-08-and-the-winner-is-video-commentary-by-schamangerbert

https://lichess.org/tournament/B2N7X3WH

W kolejne soboty spróbuję znowu "dać z siebie wszystko" i może los nagrodzi moje podejście.
Liczę, że będziecie trzymać za mnie kciuki... i na Wasze słowa pocieszenia gdy poniosę jakieś bolesne porażki.

Wszystkich serdecznie pozdrawiam !!

Sort:  

Welcome to Steem Community @anadello! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Witamy :D

Hai newcomers welcome to steemit, and fighting for future

Posted using Partiko Android

Te deseo Éxito, Saludos de parte de @ydavgonzalez.

Hai friend welcome to steemit, and make your dream here

Posted using Partiko Android


Welcome to Steem @anadello.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

Welcome to steemit @anadello.

  • Join @minnowsupport project for more help
  • Checkout @helpie for daily trivias and useful information
  • Join @qurator a good quality support project
  • Checkout @steembasicincome
  • Help us save the forest with @treeplanter
    Follow me @tuanis for random votes daily please checkout the report
    Welcome the new steemians. Have a great day!

Congratulations @anadello! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

welcome to steemit friend.Want to see more posts on future.Good luck @rdnblogs

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17