Ekte integritet måles ikke ut fra de enkle valgene våre, men styrken til vår beslutning om å gjøre det som er rett, selv når hver fiber i vårt vesen gjør motstand.

in #integritet5 months ago

Jeg vet at jeg burde gjøre noe i dag, men jeg har egentlig ikke krefter til dem. Så, hva gjør jeg for å starte dagen? Jeg ber ChatGPT om å lage et sitat som vil styrke meg, og hjelpe meg å gjøre det rette. Hva er resultatet?

Ekte integritet måles ikke ut fra hvor enkle valgene våre er, men styrken til vår beslutning om å gjøre det som er riktig, selv når hver fiber i vårt vesen gjør motstand.

true integrity.png

Er det virkelig slik? Jeg antar at det er integritet, som ofte er involvert i å si og gjøre de samme tingene, men jeg antar at akkurat nå handler det om å gjøre det rette, selv om jeg ikke har lyst. Jeg vet at jeg ville sagt til noen andre om å få litt frisk luft og gå en tur hvis de ville føle det slik jeg gjør, men jeg føler ikke styrken til å gå en tur eller løpe selv.

Men, det er integriteten... å ta på seg styrken til å gjøre det, selv om jeg ikke har lyst.

Jeg må vel bevege meg! Har du noen lignende kamper akkurat denne dagen?

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63760.92
ETH 2737.73
USDT 1.00
SBD 2.60