You are viewing a single comment's thread from:RE: [카카얘기] 230930 _ 감사한 추석연휴 View the full contexthodolbak (82)in Korea • 한국 • KR • KO • 3 years ago 양가 갔다오면 음식이 잔뜩!! ㅎㅎㅎ