유느님 다녀간곳
안녕하세요.
@happypray 입니다.
오늘 신촌에 갔다가
놀면 뭐하니에서 유느님이 다녀간 음식점에 방문했습니다.
이전부터 가고 싶었는데~
오늘에야 방문.
사람이 많을 줄 알았는데... 별로 없는...
맛은 딱 비용 대비의 맛이더라고요.
먹을때는 살짝 모자란 느낌이였는데
점점 포만감이 올라오더니
포만감이 오래가서 좋더라고요.
다음에 또!!! 가지는 않겠습니다.
안녕하세요.
@happypray 입니다.
오늘 신촌에 갔다가
놀면 뭐하니에서 유느님이 다녀간 음식점에 방문했습니다.
이전부터 가고 싶었는데~
오늘에야 방문.
사람이 많을 줄 알았는데... 별로 없는...
맛은 딱 비용 대비의 맛이더라고요.
먹을때는 살짝 모자란 느낌이였는데
점점 포만감이 올라오더니
포만감이 오래가서 좋더라고요.
다음에 또!!! 가지는 않겠습니다.
@happypray, Annyeonghaseyo! 👋 I love that you took us along on your Sinchon adventure to the 놀면 뭐하니 (Hangout with Yoo) restaurant! It's so cool that you visited a place Yoo Jae Suk frequented. Your honest review is super relatable – sometimes the hype doesn't quite match the experience, right? 😄 "딱 비용 대비의 맛" is something I'll remember. Thanks for sharing your experience (and those delicious-looking photos!). What other food spots in Seoul are on your must-try list? I'm always looking for recommendations! 😊