🇺🇦 The Diary Game : 21/04/2022 : Мені потрібна допомога

in Serey2 years ago

IMG_20220420_154434_575.jpg

Доброго часу доби, дорогі друзі. Сьогодні вирішив трохи висловитись про свій стан на даний момент.

Мені потрібна допомога. Ні, не фінансова. Останнім часом я сам не схожий на себе. Мені нічого не хочеться. Ні їсти, ні виходити з дому і навіть заходити в інтернет великого бажання немає. Мені не хочеться ні з ким контактувати, хочеться замкнутися в кімнаті, лягти і не вилазити з-під ковдри.

Робота для мене стала жахом. Щодня я борюся з бажанням послати всіх нахуй і нікуди не піти, але відповідальність у мене присутня, і тільки це мене зупиняє.

І ні, робота не погана, я б навіть сказав прекрасна, але ще тиждень тому я йшов туди з прекрасним настроєм і бажанням працювати, а зараз, я кожні 5 хвилин дивлюся на годинник і думаю лише про одне, швидше б з туди з'їбати.

Я не знаю що зі мною. Гіпер втома, депресія, або просто лінь.

Якщо хтось проживав такий період у своєму житті, то будь ласка, поділіться своїм досвідом. Може тут є психологи і я прийму будь-яку пораду, аби повернутись у свій пережній стан. Дякую.

Sort:  
 2 years ago 

Привіт, Діма. Скоріш за все, це перевтома. Після роботи в тебе банально не залишається енергії на щось інше. Тут себе не потрібно намагатись "переламати", краще просто залягти на вихідних, виспатись та накопичити більше енергії. Ну, й додати низку енерговмісних продуктів. Спробуй хоча б з'їдати щодня вранці плитку чорного шоколаду - одразу відчуєш себе краще.

Стан натхнення - це стан, коли в нас є надлишок енергії, щоб творити.

 2 years ago 

Зранку не їм, притримуюся типу харчування "Переодичне голодування" , але чорний 85% шоколад кожен день стараюся по 50 грам їсти. Мабуть ти прав, потребую відпочинок

 2 years ago 

Я завжди себе якось мотивую, наприклад не хочу на роботу, тоді не буде грошей. А без них не куплю собі смаколиків. То ж треба іти, бо з неба ж падає хіба що тільки дощ). Мабуть то перевтома, треба виспатися

 2 years ago 

Це схоже на типову депресію(((
У мене часто були епізоди, підтверджені то неврологом, то психотерапевтом, але жодного разу я не погоджувалась на антидепресанти. І зараз теж була на межі моральної ями – допоміг пес, якого ми взяли. Це повністю мене переключило, вже майже тиждень він в нас, і я начебто вибираюся з ями. Гуляю з псом, думаю за нього, турбуюся про нього і все таке.

То мабуть перевтома і стан у державі і розмови навкруги, то таке і коїться з тобою. Знайди цікаве кіно, переключися, виспись, намагайся відволікати себе чимось приємним. Треба відривати себе від поганих думок, як? Перемикайся на те, що тебе дійсно радує.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79