The Diary Game - Better life | 11/06/21 | Coffee table making - Cat training - Painting Drawing | TR-ENG

in Steemit Türkiye3 years ago

20190407_132359.jpg


Merhabalar.

Güne güzel kızım Şila'nın sevimli yüzü ile uyandım. Erken kalkan bir insan değilim ama bugün kargalar yüzünden erken kalktım. Bizim evimiz dubleks en üst katta ben yaşıyorum. Üst banyomuzun havalandırma camının önüne kargalar yuva yapalı 1 ay oldu. Şu an yavrular büyüdüler ve sesleri çıkmaya başladı. Sabah 5-6 gibi annelerine bağırışlarını duyuyorum. Kargaların seslerini bilirsiniz çok yüksek sesleri vardır. Bu yüzden de uykudan erken kalktım. Bu durum uykumu etkilese de hayvanları ne kadar çok sevdiğimi beni tanıyanlar bilir. Benim bulunduğum kata yuva yapmaları benim için çok güzel bir duygu. Onların bana güvenip beni seçmiş olmaları yüzünden kendimi çok özel ve çok şanslı hissediyorum. Umarım bir daha ki seneye yine benim pencereme yuva yaparlar.

Hello.
I woke up with the cute face of my beautiful daughter Şila. I'm not an early riser, but I got up early today because of the crows. Our house is duplex, I live on the top floor. It's been a month since the crows nested in front of the ventilation window of our upper bathroom. Now the baby crows have grown a bit and started to make their voices. I hear them shouting to their mothers around 5-6 in the morning. You know the voices of crows, they have very loud voices. That's why I woke up early. Even though this affects my sleep, those who know me know how much I love animals. It is a very nice feeling for me that they make a nest on the floor where I am. I feel very special and very lucky because they trusted me and chose me. I hope they nest in my window again next year.


IMG_wat58r.gif


Sabah kalktıktan sonra ki ilk işim her zaman kedim Şila'yı doyurmak oluyor. Babamdan her gelişimde ona yaş mamalar getiriyorum. Kedim tam bir yaş mama canavarı. Bitene kadar her dakika o mamadan istiyor. Önüne koysam inanın hepsini yer ama onun sağlığı için dikkatli şekilde veriyorum. Son zamanlarda aklımda "acaba kedier eğitilir mi" diye sorular vardı. Bende yaş mama ile bunu kedimde denemeye başladım. Şimdilik her şey yolunda gidiyor. Zaten benim kedi boğaz derdine takla at desem yakında onu bile yapacak. Bu sabah beslerken ona "otur" ve "pati ver" komutunu yaptırdım ve sonucu gifte görüyorsunuz. Kim demiş kediler eğitilmez diye he?

The first thing I do after waking up in the morning is always to feed my cat Şila. Every time I come from my father, I bring him wet food. My cat is a total wet food monster. She wants that food every minute until it's over. Believe me, if I put it in front of him, he will eat it all, but I give it carefully for his health. Recently, I have had questions in my mind, "I wonder if cats can be trained". I started to try this on my cat with wet food. Everything is going well for now. Already my cat loves to eat food. If I tell him to do somersaults for food, he'll soon even do that. I had him do the "sit" and "paw" command while feeding this morning and you can see the result in the gif. Who said cats can't be trained?


IMG-20210607-WA0037.jpg


Kedimi doyurduktan sonra kahvaltı hazırlayacaktım ama bu sabah canım kahvaltı yapmak istemedi. Yazın yemek yemeyi pek sevmiyorum bu yüzden yeme düzenim bozuluyor. Aslında zayıf bir kadın değil aksine kilolu bir kadınım. Bu düzensizlikler zaten beni çok etkiledi. Bir de malum sağlık problemleri ve psikolojik olaylardan dolayı böyleyim. Eskiden bu duruma takardım ama artık sağlığımızın görüntümüzden daha önemli olduğunu fark ettiğimden beri hiç kafama takmamaya başladım. Tabi ki yine sağlık için kilo vermem gerekiyor ama kendimi çokta zorlamıyorum. Hayat güzel ve yaşamın kıymetini biliyorum. Kahvaltı yapmadığım için resim bulamadım bu yüzden geçenlerde @miniklady ile parkta çekildiğim resmi koymak istedim.

I was going to prepare breakfast after feeding my cat, but this morning I didn't want to have breakfast. I don't like to eat in the summer, so my eating pattern is disrupted. Actually, I am not a thin woman, on the contrary, I am an overweight woman. These irregularities have already affected me a lot. I am also like this because of certain health problems and psychological events. I used to be obsessed with this situation, but now that I realize that our health is more important than our appearance, I have stopped giving a damn. Of course, I still need to lose weight for health, but I don't push myself too hard. Life is beautiful and I know the value of life. I couldn't find a picture as I didn't have breakfast so I wanted to post a picture I took with @miniklady in the park recently.


20201105_144920.jpg


Öğle saatlerinde marangoza uğramam gerekiyordu. Elimde İkea markasına ait üstü çizikler olan bir sehpa vardı. Onu çöpe atmak yerine dönüştürmek istiyordum. Ne yapabilirim derken teras tadilatında elimde kalan ahşap tahtalar vardı. O tahtaları ve sehpaları birleştirme fikri hoşuma gitti.

I had to stop by the carpenter at noon. I had an Ikea coffee table with scratches on it. I wanted to transform it rather than throw it away. When I said what can I do, I had wooden boards left in my terrace renovation. I like the idea of combining those boards and coffee tables.


cats.jpg


Sehpahanın ayaklarını söktüm ve ahşap parçaları aldıktan sonra marangoza gittim. Ona aklımda olan şeyi anlattım ve yapmasını söyledim. Evde akülü vidalama aleti olsaydı kendim yapacaktım ama olmadığı için marangoza yaptırdım. Ahşapları sehpa ölçülerinde kesip üst kısmına monte etmesini ve son olarak üzerine vernik atmasını söyledim. Bir kaç saat sonra gidip almamı istedi ve bende gidip aldım.

I took off the legs of the coffee table and took the wooden pieces and went to the carpenter. I told him what was on my mind and told him to do it. If there was a cordless screwdriver at home, I would have done it myself, but since it did not exist, I had it done by a carpenter. I told him to cut the wood in the size of a coffee table and mount it on the top and finally to paint it on. A few hours later he asked me to go and get it and I went and got it.


20210114_202833.jpg


Sonuçtan çok memnun kaldım. Şimdi diyorum ki iyi ki sehpayı çöpe atmamışım. Bu tarz dönüşümler benim çok hoşuma gidiyor. Eskiyi atmak yerine onu değerlendirip tekrar yeni hale getirmek çok güzel bir duygu.

I was very satisfied with the result. Now I'm saying it's good that I didn't throw the coffee table away. I really like these transformations. It is a very nice feeling to evaluate the old instead of throwing it away and make it new again.


20200730_161205 (1).jpg


Sehpa ile uğraşıren akşam oldu ve ben açıkmaya başladım. Arkadaşımla PİDE yemeye gitmeye karar verdik. Öyle acıkmıştım ki resim çekmek son anda aklıma geldi. Siz sakın benim gibi kendinizi aç bırakmayın. Bu hiç sağlıklı değil.

It was the evening that was dealing with the coffee table and I started to open. We decided to go to eat PITA with my friend. I was so hungry that I thought of taking a picture at the last moment. Don't starve yourself like me. This is not healthy at all.


20201201_231126.jpg


Eve geldikten sonra biraz bilgisayarda Steemit'te yazılar okudum. Ardından resim çizmeye karar verdim. Ben resim konusunda pek idaalı bir insan değilim. Zaten öyle resim çizmek için gereken malzemelerimde yok. Br dönem canım sıkılmasın diye kendime ufak bir resim defteri almıştım. Bazen onun üzerine bir şeyler çizer stres atardım. Bugünde o stres atmam gereken günlerden birisiydi. Yeteneğiniz olsun ya da olmasın bence hepiniz bir şeyler karalamalısınız. İnsan ruhuna çok iyi geliyor. Bir şeyler çizmek sizi sıkıntılardan uzaklaştırıyor ve sakinleştiriyor.

Günümü sizlerle paylaştığım için mutluyum. Okuduğunuz ve desteklediğiniz için teşekkür ederim.

En kısa zamanda tekrar görüşmek dileği ile.

Sevgiler.


20201202_013302.jpg


After coming home, I read some articles on Steemit on the computer. Then I decided to draw. I'm not a very good person when it comes to painting. I don't have the materials needed to draw such a picture anyway. I bought myself a small drawing book so that I wouldn't get bored for a while. Sometimes I would draw something on it and relieve stress. Today was one of those days when I needed to relieve stress. Talent or not, I think you should all doodle something. It is very good for the human spirit. Drawing something takes you away from troubles and calms you down.

I am happy to share my day with you. Thank you for reading and supporting.

Hope to see you again soon.

Love.

Sort:  
 3 years ago 

Sehpa fikri çok hoşuma gitti. Benimde beyaz sehpam var ve üzeri çok çizildi.Güzel bir fikir oldu. Resime bayıldım. İddiam yok diyorsunuz ama olsa nasıl bir resim ortaya çıkacak bilemiyorum. Emeğinize sağlık :)

 3 years ago 

Bence sehpayı denemelisiniz. Ben marangoza çok uygun fiyata sadece üst tablayı götürerek taktırdım. Ahşap keresteleri zımparaladı. Budaklı kısımlarının kalmasını özellikle istedim böylece çok daha doğal durmasını sağlıcaktı. Sonra vidalayıp yapıştırdı. Üzerine cila derken ortaya çok güze bir sehpa çıktı. Teşekkür ederim yorumun için :))

merhaba;

Steemitte aktif olduğun için teşekkür ederiz.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Very nice diary post from you keep posting

 3 years ago 

Thank you for your kind and motivational comment.

 3 years ago 

Thank you for your kind and motivational comment.

 3 years ago 

Sehpa fikri de kedinizi eğitme fikrinide çok beğendim. 😻 Resim konusunda haksızlık yaptığınız aşikar , kendinize yeteneksiz diyorsanız benim çöp adamları görmelisiniz kendinize nasıl haksızlık ettiğinizi anlarsınız.😂 İnsanın psikolojisi duzeldikten sonra kiloda verir dünyaya kafada tutar önemli olan sağlık.. Keyifle okuduğum dolu dolu bir yazı emeğinize sağlık..😍

 3 years ago 

Okurken keyif almana mutlu oldum. Pinterest sağolsun fikir bulma konusunda bana çok yardımcı oluyor. Sağlık çok önemli evet bu dönemde bunu çok iyi anladım. Teşekkür ederim yorumun için. 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99