You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game - Better life | 11/06/21 | Coffee table making - Cat training - Painting Drawing | TR-ENG

in Steemit Türkiye3 years ago

Sehpa fikri çok hoşuma gitti. Benimde beyaz sehpam var ve üzeri çok çizildi.Güzel bir fikir oldu. Resime bayıldım. İddiam yok diyorsunuz ama olsa nasıl bir resim ortaya çıkacak bilemiyorum. Emeğinize sağlık :)

Sort:  
 3 years ago 

Bence sehpayı denemelisiniz. Ben marangoza çok uygun fiyata sadece üst tablayı götürerek taktırdım. Ahşap keresteleri zımparaladı. Budaklı kısımlarının kalmasını özellikle istedim böylece çok daha doğal durmasını sağlıcaktı. Sonra vidalayıp yapıştırdı. Üzerine cila derken ortaya çok güze bir sehpa çıktı. Teşekkür ederim yorumun için :))

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53807.82
ETH 2237.98
USDT 1.00
SBD 2.30