You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game - Better life | 11/06/21 | Coffee table making - Cat training - Painting Drawing | TR-ENG

in Steemit Türkiye3 years ago

Sehpa fikri de kedinizi eğitme fikrinide çok beğendim. 😻 Resim konusunda haksızlık yaptığınız aşikar , kendinize yeteneksiz diyorsanız benim çöp adamları görmelisiniz kendinize nasıl haksızlık ettiğinizi anlarsınız.😂 İnsanın psikolojisi duzeldikten sonra kiloda verir dünyaya kafada tutar önemli olan sağlık.. Keyifle okuduğum dolu dolu bir yazı emeğinize sağlık..😍

Sort:  
 3 years ago 

Okurken keyif almana mutlu oldum. Pinterest sağolsun fikir bulma konusunda bana çok yardımcı oluyor. Sağlık çok önemli evet bu dönemde bunu çok iyi anladım. Teşekkür ederim yorumun için. 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60830.20
ETH 2393.05
USDT 1.00
SBD 2.63