Steemit-Türkiye Etkinlikleri 4 | Yardım Etkinliği | İyilik Eden İyilik Bulur.. | Charity Event For babies with Sma

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese Merhaba

Bugün dördüncü etkinliğimizi size anlatacağım. Farklı bir etkinlik konusu olacak. Etkinliklere katılırkan hangi etkinlik olduğunu yazınızın başlığında belirtin. Bu etkinlik kişisel yardım etkinliği olucak. yakında fon hesabımızı açacağızç Sizleri bilgilendireceğim. Umarım ki topluluğumuz için çabamızı herkes farkedecek. Birlik bilinciyle geliştirmek için elimizden geleni yapacağız.

Yardım Etkinliği Bilgiler

Bu etkinlik başka topluluklarda farklı şekillerde duyuruldu. Biz bunu değiştirerek yardım etmek isteyen kullanıcılara göre değiştirdik. Türkiyede şuan gündemde olan SMA hastası bebeklerin ilaçlarına kavuşmak için yaptığı çabaları görmüşsünüzdür. Annelerinin gözyaşlarına şahit olmuşsunuzdur. İlacı almadan büyümemeleri için aç bırakmak zorunda kaldıklarını okumuşsunuzdur. Bizler kültür olarak sadakaya ve yardıma önem veriyoruz. Bu yüzden belki katkı sağlayabiliriz düşüncesiyle bu etkinliği başlatacağız. @ispin Hanım ile bu etkinliği detaylı konuştuk. İkimiz bu etkinlik hakkında ki bilgileri hazırladık. Herhangi sorunuz olursa bizlere sorabilirsiniz.

gün&sp etkinliği.png

resim kaynak ; https://www.instagram.com/p/CPh8i7XDQcA/
https://www.instagram.com/p/CPQr6B4DlOW/
https://www.instagram.com/muhammedaliyasasin/

Etkinlik Kuralları

Bu bir yarışma değil etkinliktir ve süresi yoktur.

• Bu etkinliğe katılırken başlığı 'Steemit Türkiye Yardım Etkinliği / SMA hastası bebeklere yardım ' gibi belirtmeniz gerekir.

•Her hafta hazırlanan yada yardım etmek istediğiniz miktara göre bir bebeğe yardım edilecek. Sadece bir değil binlerce bebek var.

•Bu hafta Muhammed Ali bebek için yardım gönderisi oluşturabilirsiniz.

•Örnek Başlık 'STeemit Türkiye Yardım Etkinliği / Bu Gönderinin %50 si SMA hastası bebekler için verilecek ' gibi..

•Gönderinizde isterseniz SMa hastası bir bebeği tanıtabilirsiniz.

• İsterseniz günlük aktivitenizi paylaşıp , gönderinize bu başlığı koyabilirsiniz.

•Hiç kimse katılmak için zorunlu değildir.

• Yardım edeceğiniz ödül miktarı siz belirleyebilirsiniz.

•#steemit-turkiye #charityevent #steemexclusive etiketi ile kuratörlerin görmesini sağlayabiliriz.

•Ödül size yattığında ister steemit turkiye resmi hesaba gönderip bebeğin ıban bilgilerine atıp dekont görüntüsü alabiliriz , yada sizler atıp dekont görüntüsü alabilirsiniz. bu şekilde kanıt sağlayacağız.

Bu etkilik için ilk katılım gönderim;

Steemit-Türkiye Yardım Etkinliği| Bu gönderinin %100 ödülü BU Haftaki Sma Bebeğine Ayrıldı | 100% awards for this post will be sent to SMA baby

Shape 3.png

Steemit-Türkiye Resmi İnstagram Hesabı: Steemit.Turkiye >

Steemit-Türkiye Resmi Twitter Hesabı;Steemit.Türkiye

Steemit-Türkiye Discord Kanalı:https://discord.gg/k8baUY83

Shape 3.png

Delegasyon Kısa Yolları ;

50SP 100SP 250SP 500 Sp1000SP2500SP

Steemit Türkiye Temsilcisi

Sort:  

Harika bit etkinlik. Böyle bir etkinliğin içinde olduğum için çok mutluyum. 🙏🙏🙏❤️

 3 years ago 

Böyle bir etkinlik düzenleme fikri harika 🙏🏻 Vesile olanlara teşekkürler @svm038 @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58119.97
ETH 3054.21
USDT 1.00
SBD 2.26