Steemit-Türkiye Yardım Etkinliği| Bu gönderinin %100 ödülü BU Haftaki Sma Bebeğine Ayrıldı | 100% awards for this post will be sent to SMA baby

in Steemit Türkiye3 years ago

Hello to everyone

I'm preparing this post for a charity event today. I have talked about these babies a lot in my previous articles. I tried to help them. But it's impossible to help so many babies with high-budget drugs. But we still have to do this to contribute. We can also use alms, which is in our culture, to help a baby heal. In this post, I gave information about the drug.

sma bebekleri.JPG

What is SMA?

SMA (Spinal Muscular Atrophy) is a muscle disease that affects the anterior horn motor nerve cells in the spinal cord and restricts mobility.
Its incidence is 1 / 10,000 in the world and 1 / 6,000 in Turkey. Due to the degeneration seen in anterior horn cells; The protein necessary for the function of the nerves that control our muscles cannot be produced.
Weakness and wasting (atrophy) are seen in voluntary muscles.
Inability of nerve cells to perform their function; causes weakness and often fatal muscle weakness. Involuntary muscles are not affected by this disease.
The vision and hearing senses of individuals with SMA are not affected by the disease. Intelligence; is normal or above normal.

Babies with this disease cannot survive without someone's help. We have seen in many babies that their mobility is lost day by day. Seeing these as a human makes everyone very sad. We'll send this week's rewards for this baby.

muhammed ali 1.JPG

https://taplink.cc/muhammedaliyasasin

Zolgensma Pharmaceuticals; $ 2,000,000
Minimum wage in Turkey is 381 $

He has 92 days to get his medicine!

It is impossible for a person with a bad economic situation to take this medicine, and it is impossible for a family with a high level of economy. There are many families whose babies have died. Some continue to collect donations in this way. Muhammad Ali has two older sisters. 25% of the money was collected for his medicine. They're trying to save the rest so their babies don't die. The family received the determined offer from the hospital abroad . That's why it's very important for them to reach their goal.

image.png

If this post gets votes for this week's baby, I will help all of them. This event will always be good for our community and maybe we will provide support for a baby to get medicine.

https://taplink.cc/muhammedaliyasasin

This link has been prepared with permission from each country to help him.

Whoever Good Finds Good!

Shape 3.png

herkese merhaba

Bugün bir yardım etkinliği için bu gönderi hazırlıyorum. Daha önce ki yazılarımda bu bebeklerden çok bahsettim. Onlara yardım edebilmek için çabaladım. Fakat o kadar çok bebeğe yüksek bütçeli ilaçlar için yardım etmek imkansız. Ama yinede katkı sağlamak için bunu yapmalıyız. Kültürümüzde olan sadakayı bir bebeğin iyileşmesi için de kullanabiliriz. Bu gönderimde ilaçla ilgili bilgi vermiştim.

Sma Nedir ?

SMA (Spinal Muskuler Atrofi) omurilikte bulunan ön boynuz motor sinir hücrelerini etkileyerek hareket kabiliyetini kısıtlayan bir kas hastalığıdır.
Görülme sıklığı Dünya genelinde 1/10.000, Türkiye'de 1/6.000'dir. Ön boynuz hücrelerinde görülen dejenerasyon nedeni ile; kaslarımızın kontrolünü sağlayan sinirlerin fonksiyonu için gerekli protein üretimi gerçekleştirilemez.
İstemli kaslarda kuvvetsizlik ve erime (atrofi) görülür.
Sinir hücrelerinin işlevini yerine getirememesi; zayıflamaya ve genellikle ölümcül kas güçsüzlüğüne sebep olur. İstemsiz kaslar bu hastalıktan etkilenmez.
SMA hastası bireylerin görme ve işitme duyuları hastalıktan etkilenmez. Zeka; normal veya normalin üzerindedir.

Bu hastalığa sahip olan bebekler yaşamları birinin yardımı olmadan devam ettiremezler. bir çok bebekte gördük ki günden güne hareket kabiliyetleri yok oluyor. İnsan olarak bunları görmek herkesi çok üzüyor. Bu haftaki ödülleri bu bebek için göndereceğiz.

İlacına kavuşmak için son 92 günü var !

türkiyede asgari ücret 381$

bu ilacı ekonomik durumu kötü olanın alması imkansız , ileri düzeyde ekonomiye sahip bir ailenin almasıda imkansız.. Bebekleri ölen bir çok aile var. Bazıları da bu şekilde yardım toplamaya devam ediyor. Muhammed Alinin iki ablası var. İlacı için paranın %25 i toplanmış. Bebekleri ölmesin diye geri kalanı biriktirmeye çalışıyorlar. Aile yurtdışındaki hastaneden belirlenen teklifi aldı . Bu yüzden hedefe ulaşmaları onlar için çok önemli.

Bu haftaki bu bebeğe bu gönderim oy alırsa tamamanı yardım edeceğim. Bu etkinlik hep topluluğumuz için iyi olacak hemde belki bir bebeğin ilacına kavuşması için destek sağlamış olacağız.

Bu link her ülkeden kendisine yardım yapılması için izinle hazırlanmıştır.

İyilik eden İyilik Bulur !

Steemit Türkiye Temsilcisi

Sort:  
 3 years ago 

İnşallah güzel bir katkı sağlanır Muhammed Ali bebeğe.. Çok güzel bir destek.. 👏👏👏

Allah şifa versin inşallah🙏

MA SHAA ALLAH sister @svm038 you are doing wonderful job , more power to you sister 😊

 3 years ago 

Rabbim şifa versin 🙏🏻İnşallah ihtiyacı olan para en kısa sürede toplanmasını niyet ediyorum 🙏🏻

 3 years ago 

Bende aynı şekilde söyledim . Bende steemit'ten bereketli kazanca niyet ediyorum. Sma hastasi bebekler için para toplanmasına niyet ediyorum. Haberleri olmadan iyilik ediyoruz ne güzel 🙏

 3 years ago 

Gerçekten çok zor rabbim ailesine güç kuvvet versin inşallah 🙏 inşallah güzel katkılar olur. Yardım nasıl yapacağız. Sizin hesabınıza steem göndersek olur mu.

 3 years ago 

Olur tabiki dekont paylaşımı yapacağım zaten . Amin inşallah üç beş katkımız olur

 3 years ago 

Şimdilik 10 steem bağış yaptım. Allah kabul etsin inşallah 🙏. Postlarıma gelir geldikçe bağış yapmaya devam edeceğim inşallah 😊

Bunu görmek ne kadar zor. Bana geçenlerde annemin omuriliğini etkileyen bir omurga kırığı nedeniyle yatakta olduğunu ve artık hareket edemediğini ve bunun son derece zor bir şey olduğunu hatırlatıyor, burada değil ama ona her zaman en iyisini vermek istedim. Umarım bu yazı o bebeğin ilacını almasına yetecek kadar yükseltir. Bu güzel yayın için selamlar ve teşekkürler. Selamlar.

 3 years ago 

:(

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68047.64
ETH 3789.51
USDT 1.00
SBD 3.61