You are viewing a single comment's thread from:

RE: Java Öğreniyorum #1

in Steemit Türkiye3 years ago

Go dilini daha önce kullanma şansım olmadı ve çok bir bilgim yok onunla ilgili ancak basit ve kullanışlı bir dil olduğunu, dile hakim oldukça geliştiriciyi kendisine daha çok bağladığını duymuştum 😄
Bana kalırsa en iyi dillerden bazıları: Javascript, Css, Java, Python, Swift ve C++ derdim
Gelecekte yapay zekanın rolünün büyük olacağını düşünüyorum. Bir de teknoloji üreten ülke Amerika'nın iş ilanlarına bakınca mobil yazılım geliştirme sektörü en fazla rağbet gören ve hızla yükselen bir sektör. O yüzden mobil programlama dilleri de çok önem arz edecektir. Dolayısıyla C++, Matlab, Java, Swift gibi dillerde gelir düzeyi fazla olabilir. Sizin düşünceleriniz nelerdir?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43