You are viewing a single comment's thread from:

RE: Java Öğreniyorum #1

in Steemit Türkiye3 years ago

Go dili hakkında ne düşünüyorsun?
Sence en iyi programlama dilleri hangileri? Yani gelecekte en çok rağbet görecek ve en çok para kazandıracak programlama dilleri.

Sort:  

Go dilini daha önce kullanma şansım olmadı ve çok bir bilgim yok onunla ilgili ancak basit ve kullanışlı bir dil olduğunu, dile hakim oldukça geliştiriciyi kendisine daha çok bağladığını duymuştum 😄
Bana kalırsa en iyi dillerden bazıları: Javascript, Css, Java, Python, Swift ve C++ derdim
Gelecekte yapay zekanın rolünün büyük olacağını düşünüyorum. Bir de teknoloji üreten ülke Amerika'nın iş ilanlarına bakınca mobil yazılım geliştirme sektörü en fazla rağbet gören ve hızla yükselen bir sektör. O yüzden mobil programlama dilleri de çok önem arz edecektir. Dolayısıyla C++, Matlab, Java, Swift gibi dillerde gelir düzeyi fazla olabilir. Sizin düşünceleriniz nelerdir?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43