Achievement 1 İntroduce Myself

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

Tanıtım ;

herkese Merhaba Steemite yeni katıldım. Yıllar önce ismini duymuş olsamda yeni katılma fırsatı buldum. İsmim Recep. 33 Yaşındayım. Evliyim ve Türkiyede Ankara şehrinde yaşıyorum. Eğitim Alanım üniversite mezunu .

Steemit Bilgisi

Yıllar önce Steemit platformuna kayıt olsam aktif olamadım. ve şifrelerimi kaybettim. Çok kez kayıt olmayı planladım fakat olamadım. Türklerim tekrar aktif olduğunu görmek beni mutlu ediyor. Steemit platformuna tekrardan @svm038 sayesinde kayıt oldum. Bana her konuda yardımcı olacağına eminim. Burada işim gereği çok aktif olamasamda Steemit-Türkiye topluluğuna destek için burada olacağım. ve elimden geldiğinde başarı görevlerini yapmaya çalışacağım.

Hobilerim

Çok yoğun çalışma saatlerine sahibim. Hobilerim için çok vakit kalmıyor diyebilirim. fakat tarih kitapları okumak en büyük hobim olabilir. Futbol maçları izlemeyi severim.

kripto Bilgisi

Kripto ile ilgim oldukça fazla :) Borsalardan takip etmeyi severim. Steemit'i yakından takip ediyorum.

İlgi Alanlarım

Steemit platformunda aç çok bilgi sahini olduğum için ilgi alanımdaki topluluklara kayıt oldum. Özellikle ülke topluluğumuzda aktif olmayı planlıyorum. Tarih ile ilgili bir topluluk bulursam kayıt olacağım. burada aktif olmaya çalışacağım .

Destekleriniz ve yorumlarınız için şimiden teşekkürler :)

Sort:  

Merhaba steemite hosgeldiniz. :)

Başarı 1 göreviniz onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz. Başarı gorevlerini yapmanız sizi Steemit'i daha iyi tanıma fırsatı sunacak.

Oran ;3

 3 years ago 

Hi, @rcp328,

Your post has been supported by @abuahmad from the Steem Greeter Team.

Loading...

Merhaba Recep bey hoşgeldiniz. :)

 3 years ago 

Teşekkürler hoşbulduk ✋

Hoşgeldiniz ..

 3 years ago 

Teşekkürler hoşbulduk.

aramiza hosgeldiniz :)

 3 years ago 

Hoşbulduk Erkan bey teşekkür ederim :)

 3 years ago 

Hello @rcp328

🥳🥳Welcome to Steemit🎊

Steemit is an incentivized Steem blockchain-based public content platform that rewards users for their quality content. Post, read, comment, and vote on other's work in order to build your network on this platform.

Check out this post by @cryptokannon to get started with the rest of the #achievementtasks for a smooth sail on this platform.

Aside from the Newcommers' Community for your achievement posts, you can join Steemit Nursery for all your other posts as a newbie to receive support.

Find in this post a list of communities to find your niche.

Don't forget to follow @steemitblog for updates on the platform and take time to read all the pinned posts in the community.

Enjoy your stay😊

Yours Sincerely,
@cherub27

Steemit platformuna hoş geldiniz. Umarım tarih konusunda güzel postlarınızdan faydalanırız🙏

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 55350.11
ETH 2887.18
USDT 1.00
SBD 2.27