Compilation of Achievement Tasks by @mercy37

in Newcomers' Community3 years ago

Başarı Görevlerinin Derlenmesi


Merhaba aslın da steemit'in yeni kullanıcıları arasındayım. Steemit'e başlayalı daha 19 gün oldu. Bu süre zarfın da hem aktif olarak paylaşım yaparken hem de başarı görevlerimi tamamladım. Bu 19 günlük süreçte hem kazanım görevlerimi sizlerle paylaştım hem de aktif olarak paylaşım yapmaya devam ettim.

Bu başarı görevlerini tamamlamam bana çok yardımcı oldu hem daha kolay steemit'e alıştım hem de steemit'i kullanım kolaylığı sağladı. Bu görevleri yaparak daha çok bilinçlendim ve aradığım özellikleri daha kolay bir şekilde buluyorum. Bu görevleri yaparken hem eğlendim hem de çok güzel bilgiler edindim. Bu başarı görevlerini bitirdiğime göre sıra geldi derleme görevini yapmaya. Bu zamana kadar yaptığım bütün görevleri derlediğim de aşağıdaki gibi tek başlık altın da toplayabiliriz.

basari.jpg
Kaynak

Son görevim olan derleme görevim de burada sona erdi. Okuduğunuz vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.

Sort:  

Merhaba görevleri tamamladınız.

 3 years ago 

Teşekkürler.

 3 years ago 

Hi, @mercy37,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66086.05
ETH 3299.97
USDT 1.00
SBD 2.70