Achievement 1 - Hello Steem! This is my introduction!

in Newcomers' Community3 years ago

WhatsApp Image 2021-10-31 at 21.15.11.jpeg

Merhaba bu paylaşımımda sizlere kim olduğumu ve nasıl biri olduğumu biraz anlatacağım. #Mercy37 hakkında biraz bilgi sahibi olmanız açısından bu paylaşımı yaptım.

Adım ve soyadım Songül Öztürk 27 yaşındayım ve 2 yıllık evliyim. Türkiyede yaşıyorum. Lisans mezunuyum bölümüm Yönetim Bilişim Sistemleri. Daha önce kripto deneyimim olmadı. Gezmeyi,muhabbet etmeyi , örgü örmeyi,bisiklete binmeyi ve piknik yapmayı çok severim. Yeni yerler görmek ve yeni lezzetler denemeyi severim.Pozitif enerjiyi severim negatif enerjiden hoşlanmam.
Başkalarının gönderdiği farklı mekanlar , farklı deneyimler ve kendimi mutlu hissedeceğim gönderiler beni merak ettirir. Steemıt içerisin de gezdiğim yerleri,benim için farklı olan ve insanların da görmek isteyeceği gönderileri,örgü,yemek gibi gönderileri paylaşmayı düşünüyorum.
Eşimin @whyshy tavsiyesi üzerine bu platformla tanıştım.Paylaşımı yaparken hem destek verdi hem de bir çok bilgi konusunda yardımcı oldu.Steemıt çok güzel bir paylaşım platformu ve paylaşımların en güzel yanı hem öğrenip hem de bize maddi açıdan gelir kazandırması. Bu platformun beni daha çok sosyalleştireceğini umuyorum.

Roman okumayı severim film olarak komedi türünü izlerim. Gezmek ve yeni yerler görmek beni herzaman mutlu eder. Denizi çok severim dalga sesleri bana herzaman huzur verir ve sakinleştirir.

Fotoğrafta gördüğünüz yer salda gölüdür ve Burdurda yer almaktadır.Burdurun benim için ayrı bir yeri ve önemi var.Ben üniversiteyi burada okudum ve gerek arkadaşlık gerekse tecrübe açısından çok güzel anılar biriktirdim.Üniversitede okurken Salda gölüne gidememeştim yıllar sonra eşimin bana yaptığı güzel süprizle burayı gördüm. Diğer fotoğraf ise İstanbulda oyuncaklar müzesine aittir. Burada o kadar fazla oyuncak varki insanı bambaşka bir dünyaya getiriyor. İlerleyen zamanlarda sizleri onlarla tanıştıracağım.

Bu ayçiçekleri gezimiz sırasında Çanakkalede çekildi. Bunun gibi gördüğüm bir çok güzel fotoğları sizinle paylaşacağım. Diğer fotoğrafta ise eşime yaptığım süpriz kekim yer almaktadır.

Şimdilik size kendimden kısaca bahsettim burada bu platformda bir şeyler paylaşmak bana güzel bir tecrübe oldu.Beni tanıyıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sort:  
Loading...

Hello @mercy37, I am very happy that you are active in steemit. Reading your presentation I think you have great potential to join the community of Businessactivity, I invite you to visit it and if you have any questions you can locate me at the discord Litzney#2144

 3 years ago 

Thank you for your attention.😊

 3 years ago 

Steemite hosgeldin. 😊🤩

 3 years ago 

Hoşbuldum teşekkür ederim 😊🤩

Merhaba öncelikle Steemite Hosgeldiniz. Sizi aramızda görmekten mutluluk duydum. Başarı görevi 1 onayladım. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3
Steemit Türkiye temsilcisi

 3 years ago 

Hoşbuldum çok teşekkür ederim. Bende sizinle birlikte bu platformda olmaktan mutluyum.😊😊 Görevimi onayladığınız için de teşekkür ederim.

 3 years ago 

Hi, @mercy37,

Your post has been supported by @wilmer1988 from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Steemite hoş geldin 😊

 3 years ago 

Hoşbuldum çok teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66299.06
ETH 3319.61
USDT 1.00
SBD 2.69