Compilation of Achievement Tasks by @archatlas

in Newcomers' Community3 years ago

image.png

source

Başarı Görevlerinin Derlenmesi

Selamlar arkadaslar, bu sefer basari gorevlerimi tamamlamis olarak buradayim. Steemit topluluğunda aktif oldugumdan bu yana cok fazla olmadi. Fakat bu surec benim için yoğun, ogretici ve aynı zamanda eğlenceliydi. Bu kısa sürecte basari görevleri steemitte bilmediğim bir çok özelliği bana ogretti. Steemit platformuna bakis acim degisti ve daha verimli kullanmaya basladim. Gorevlerin acikcasi ozellikle benim gibi yeni baslayan kullanicilar icin ne kadar onemli oldugunu gordum. Bu surecte verilen destek sayesinde hem Steem gucumu arttirdim hem de bilgimi. Simdiye kadar yaptigim basari odevlerimin derlemesi asagidaki gibidir. Muhtemelen ara ara donup bakacagim bir post olacak. Verilen destekler icin cok tesekkurler.

image.png

source

Daha yolun basinda oldugumun farkindayim. Umarim steem ve crypto dunyasi ile ilgili kendimi gelistirmeye devam edebilirim. Ilk hedef 5000 SP ve dolphin olma. Cok uzun bir sure boyunca her hangi bir cekim yapmayi planlamiyorum. Umarim zamanla #club5050 ve #club100 desteginden de faydalanmaya baslayabilirim.

Tum Basari gorevlerim!


My Introduction Post/Achievement 1/@archatlas/26-10-2021
Achievement 2 @archatlas Task: Basic Security on Steem
Achievement 3 by @archatlas Task : Content Etiquette
Achievement 4 by @archatlas Task : Applying Markdowns
Achievement 5 Task 1 by @archatlas : Review Steemworld.org
Achievement 5 Task 2 by @archatlas : Review Steemscan.com
Achievement 5 Task 3 by @archatlas : Review Steemyy.com
Achievement 5 Task 4 by @archatlas : Review steemdb.io
Achievement 6 Task by @archatlas : Understanding Curation and Community

Sort:  

Merhaba tebrikler başarı görevlerini tamamladınız .

 3 years ago 

Tesekkurler 😁

 3 years ago 

Hi, @archatlas,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 55938.98
ETH 2932.42
USDT 1.00
SBD 2.21