❣Show Us Your Tatoo! ❣ CONTEST ❣. Мій Коник

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Я колись подумала, було б не погано прийняти участь в конкурсі про татуювання і тут мені чоловік дзвонить і каже, що Юля @antorv зробила такий конкурс. Я відразу почала переривати тисячі фото в пошуках матеріалу.

На моєму тілі є майже сім татуювань, майже, тому що одна не закінчена, незнаю чи буду її добивати, поки бажання нема. Одного єдинорожка я уже якось виставляла в пості, а зараз хочу розповісти про більш масштабну роботу.

5256119709592565248_121.jpg

Все почалось з того, що моя подруга почала зустрічатись з тату майстром і ми з часом вже дружили в трьох. І одного прекрасного дня, це вже було після моєї першої татухи, мені написав Влад зі словам " у мене тут є не обузданий конь, не хочеш обуздати його на своєму тілі?". Я звісно ж хотіла, а він знав, що я дико люблю коней. Але робота була велика, розміру А4 в кольорі і я розуміла, що вона потягне не декілька тисяч. Як потім сказав мені Влад, тисяч на 7(грн). В переписці я відразу запитала за ціну, але Владік і чути не хотів, написав, що це подарунок на день народження, 8 березня, валентина...

Коротше кажучи я прийняла такий щедрий подарунок і він записав мене на сеанс. До того я чула вислів "якщо ви не робили кольорового тату, то ви не робили його взагалі" і я зрозуміла чому так говорять.

5256119709592565252_121.jpg

В цілому сеанс продовжувався 9 годин, я думала, що в мене низький больовий поріг, а виявилось, що ні. Коли мій кінь був майже закінчений Влад одягнув навушники і заливав білою фарбою по живому, ото було не саме приємне відчуття.

5256119709592565251_121.jpg

5256119709592565249_121.jpg

Сам ескіз мені відразу сподобався, це навіть не ескіз, а картина якогось художника, нажаль мені не відомого. Мене ніколи не цікавило значення малюнків на тілі для мене це просто витвори мистецтва на шкірі і можливо, якийсь спосіб самовираження.

5256119709592565254_120.jpg

Хоча мені мій коник додав впевненості і через короткий час я познайомилась з чоловіком, який доречі народився в рік коня. Я вважаю, що то доля, не інакше.


Текст підготовлено для участі в конкурсі ❣ КОНКУРС ❣ Покажи свою татушку! | Show Us Your Tatoo! ❣ CONTEST ❣. від спільноти @steem-bru.

Дякую за увагу!

Sort:  
 3 years ago 

Це дуже крута робота, як і історія! :)

Конкурс вирішила запустити, бо нещодавно мала сеанс і "пригоди" з маминою реакцією))))

Нехай щастить!

Дякую) ой, в моїх родичів теж було багато різних реакцій)

Вот это тату!

Моя улюблена)

Это сколько же боли нужно было терпеть, но глядя на татуировку они того наверное стоит. Очень круто!

Чесно кажучи не так воно вже і боляче, як здається, хоча в кожного больовий поріг свій. Від довготривалого сеансу може і температура піднятись.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62352.72
ETH 2953.59
USDT 1.00
SBD 3.62