My Steemit History Contest

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Привіт, стіміанці! Беру участь в конкурсі My Steemit History, який проводить @greatketty.


Моя біографія на Steemit коротка, але, вважаю, досить продуктивна.

Я зареєструвалась на платформі 20 липня 2020 року. Тобто, минулого літа. Ось мій перший пост ever:
SmartSelect_20210401-220541_Chrome.jpg

Коли я прийшла на платформу (завдяки звичайному оголошенню про пошук блогерів від @alexmove на сайті пошуку роботи jooble), то якраз у розпалі була The Shopping Game. Тож моїм другим постом на Стіміті був конкурсно-ігровий пост:
SmartSelect_20210401-220600_Chrome.jpg

За цей пост я отримала дуже високу нагороду, надихнулась, і одразу підсіла на цю блокчейн-соцмережу.

З величезним нетерпінням чекала на старт The Diary Game (II сезон). Я навіть взяла на себе розробку символіки нашої команди, яка називалась @ukrainiandreamer:
gPCasciUWmEwHnsXKML7xF4NE4zxEVyvENsPKp9LmDaFv4pxpHHboLcrt8FfSXEBvpPtYgmcekm4HvGwMyKgxZ4HJQBFvgjQbFugdm9ZQkx2WYM1UGfuVbjpsqWmmmApXy7T24VDJU33Kkcn1k.jpeg

Також, крім аватарки, наробила десяток різних банерів, якими члени нашої команди вітали в коментах одне одного і суперників:
3jpR3paJ37V8JxyWvtbhvcm5k3roJwHBR4WTALx7XaoRovaTT8chMs1kt15Mfbj2gzNvEtQCQVFYgUegoJqLbVebQ6MkfkGwJ6zLAHzQAymEX2BtmZQAw265C2k4e9ugz9Vrn.jpeg

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPQ96kBVuCjNcdkW8CHHxcdktxNmEq2E3SBtcbtJhBZYnwrWFridx5MmWQYeFCLkUozmpEGd5Bc.png

The Diary Game II була неймовірним челенджем, в який я занурилася на 100%. Не пропустила жодного дня. І виграла за це нагороду від Стімітблогу:
SmartSelect_20210401-223135_Chrome.jpg

Ось пост, який отримав високий upvote в якості виграшу.

Нагороди нагородами, але Steemit — це ще й соцмережа. Тому особлива приємність — певного роду дружба і теплі відносини з багатьма стіміанцями. Раніше я дуже добре товаришувала з дівчатками з Аргентини, але коли наша власна спільнота розрослася, на аргентинок в мене не залишилось часу, на жаль. Зате розширилось коло спілкування з білорусами, росіянами і земляками — українцями.


У вересні 2020 року Стімітблог запропонував мені стати Country Representative від України. Після перемовин між "нашими" у телеграм-чаті і їхньої підтримки, я погодилася.


Одна з моїх місій на платформі — популяризувати українську мову і контент українською. Тому намагаюся писати пости в більшості випадків українською. Якщо необхідно, щоб написане без проблем прочитала вся спільнота, то можу послуговуватися російською. А при участі у конкурсах інших ком'юніті — європейських, азійських чи американських — використовую англійську.


Я запрошую @yetaras, @cranium @olga.maslievich також взяти участь в конкурсі і розповісти свою історію на Steemit✌

Sort:  
 3 years ago (edited)

Так ты совсем недавно здесь, а достигла таких высот?! Умница!!! В тебе не ошиблись!!! Успехов тебе, дорогая, на все времена!!!

Юлечка! поздравляю от всей души! Есть списки участников конкурса!

 3 years ago 

Дякую, Валентино! Зазвичай, я довго розкачуюсь, а на Стімі освоїлась швидко:)

Оо, то ще лонг-ліст, 70 авторів, мене ще обов'язково викинуть ))))

 3 years ago 

Нет-нет!!! Я верю, что ты войдёшь в число лучших авторов!!! УДАЧИ, моя хорошая!!!

 3 years ago 

❤️

 3 years ago 

Прекрасный рассказ!

 3 years ago 

Коротко, ясно, і аж проностальгувала🤗

 3 years ago 

Дякую, це вже друге запрошення для мене, тож обов'язково мушу взяти участь!

 3 years ago 

Завтра ще цілий день є :)

 3 years ago 

хм, він буде насичений, маю трохи справ))

Помню! Феечка ты))), а сколько было раздумий: принимать, не принимать предложение стать.... Нет, не женой, "представителем от Украины". Это так же волнительно как и замуж)))). Ну во всяком случае у меня так было).

 3 years ago 

ДА!!! При чому, заміж я вже не прийняла раз, а тут прийняла, ахахаха)

👰😆🇺🇦

 3 years ago 

сєнк ю)

The Diary Game II була неймовірним челенджем

Да гонка была знатная)) столько разных эмоций и новых хороших знакомых... настальжди))

 3 years ago 

прекрасный послужной список! предлагаю наградить тебя орденом святого стимита первой степени )))) фотка с рожками зачётная!

 3 years ago 

не, не, я еще не заслужила))) вообще вон импичмент назрел)))

 3 years ago 

тогда - напиваемся и открываем конгстоны!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00