THE DIARY GAME : 15/11/2020 : 🥳steemCreated with Sketch.

in #betterlife4 years ago (edited)

Що ж, результати "індивідуального забігу" з The Diary Game II вже оголошено, і мені пощастило зайняти призове місце 🙌 Також радію за напарницю по кураторству Олесю і всіх-всіх пепеможців! З нетерпінням чекатимемо результатів "групового забігу" 🏃‍♀️🏃🏃‍♀️🏃🏃‍♀️

Сьогодні мій останній день довгого лікарняного (3 тижні і 2 дні), завтра на роботу. Чи радію? Та ні, якщо чесно 😄 Я б з радістю продовжила свій марафон кінопереглядів, творчих хобі, довгого спання та денних походів у макдональдс. Але треба йти заробляти гроші, збирати їх, з розумом інвестувати, щоб за 5-10 років змогти мати який захочу марафон кінопереглядів, творчих хобі, довгого спання та денних походів у макдональдс 😁 Іншалла, як кажуть мусульмани. Тобто, дай боже, збудеться.


20201114_230933.jpg
Так почалося 15 листопада: з винішка, козиного сиру та ісландського фільму


Розпивати вино я почала ще десь о 23:30 14 листопада, тому 15.11 зустріла вже у хорошому настрої. Що ж за фільм я дивилась? А фільм просто ОФІГЕННИЙ! Називається "Metalhead" ("Металістка"). Суровий, драматичний скандинавський фільм із сильними нотами бунту, любові й ненависті до життя, сімейних цінностей. Ну і багато металу, блек-металу, року 🤟 Ідеально 😎 Я і ржала, як коняка, і ревіла, як білуга. Поставила фільму рейтинг 10/10 на сайті. Звісно, я вже була під градусом, але натверезо фільм би теж автоматично став одним із моїх улюблених. Після "Металістки" і трохи більше, ніж пів пляшки вина, я тихо й мирно заснула.

Прокинулась о 10:45, сушняк 😆 Точніше, я вставала значно раніше - похлебтати води. Але знову лягла досипати.


20201115_174338.jpg
Набір юного перукаря


Фото вище каже саме за себе: ми з Грішкою бавились сьогодні у перукаря і клієнтку 😅 В результаті, завтра піду на роботу з нормальним волоссям на голові.


20201115_174757.jpg
Доїдаю залишки вчорашнього торта


Киця сьогодні уявила себе канарейкою, і літала з полички на поличку. Правда, була відловлена, і отримала на горіхи. Тобто, була застрілена з міжгалактичного бластеру (ми так бризкалку з водою величаємо). Але вигляд мала ефектний, тому поділюся цим орнітокотячим фото. Зараз киця повністю забула нашу обідню "перестрілку", і мирно спить на ліжку (не викликайте службу захисту тварин, ми все владнали полюбовно🐱).

А зараз мушу йти, бо мені нарешті дозволена фізична активність, if you know what I mean, тож треба скористатися цим вечором за призначенням 😏


20201115_215754.jpg
Вже створила романтік атмосферу, все як треба


SWEET DREAMS, DEAR FRIENDS!

Sort:  

Прекрасный день, головне з фіз активністю не переборщити, щоб не дай Боже лікарняний не довелось продовжувати.

Додав металісту до списку планового перегляду, дякую за рекомендацію.

Привет, наконец-то добрался почитать стим, и тут к моему большому удовольствию твой пост! Желаю интересных трудовых будней что бы ууух и весело и легко:)

Спасибо, очень приятно, только вот не совсем пойму какой пост, этот комментарий? :)

@cranium @vict0r а я обом дякую за коменти)))

@cranium, ніби не переборщила, навпаки — зняло стрес)))

@vict0r, давай пиши щоденник, я бачила, що ти на морі, і є що показати:)

ага, на море, будет контент, сейчас видео монтирую

Главное, что на работу явится неотразимая Королева!!! А "долг платежом красен!")))

Ну що ви, я не люблю бути королевою, богинею досить)))))

И это прекрасно!!! Как прошёл первый рабочий день?

О, непогано, дякую 🥰 навіть пост вже про це написала 🙂

смотри, от свечки-таблетки может кружок на полочке остаться ))

Есть такой неприятный момент, и еще не стоит ее сразу убирать после того как потушил, эт я с опыта пишу...

вчора відчула на власній шкурі, буквально)))))

полочки очень высоко повешены, никто не увидит кружков)) я даже не знаю, как увидеть, есть ли они - это ж на табурет нужно ставать))

ну тогда и не заморачивайся ))

Congratulations on being a winner in Season 2 of The Diary Game...

The Steemit Team

Appreciate for the reward! <3

Замечательная награда, у меня тут уже кураторские 4.5 STEEM! Буду мечтать о STEEM по 1 доллару))

И не говори, с такимитемпами до 1$ не так и далеко. Главное, что есть логика и последовательность, а остальное приложится.

А как считать кураторские наперед?) Я вообще не в курсе

Если долго мучиться, что нибудь получится! А лучше не болеть и найти хобби... Прибыльное хобби! Как здесь, на steem!

У мене хобі неприбуткове: віршики там різні)

vaya un día envidiable, felicitaciones por el logro si todos tus diario tenian estas características te lo mereces. excelentes fotos.
#twopercent
#venezuela
#affable

👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55425.80
ETH 2363.69
USDT 1.00
SBD 2.34