My Home Library - 2 | Autographs

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

📚 ПРИВІТ УСІМ!

Перша частина розповіді про мою домашню бібліотеку тут.

🗂 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

Сьогодні, на честь нового сезону, я по-новому впорядкувала усі свої домашні книжки:

20210314_162317-01.jpeg
Райдужна полиця

20210314_163334-01.jpeg
Чорно-біла полиця

20210314_163832-01.jpeg
А це вся етажерка: на самому вершечку книжки, які не вписалися у кольоровий концепт )))

20210314_160656.jpg
А це старт сьогоднішнього процесу впорядкування книжкових полиць )))


✍ АВТОГРАФИ АВТОРІВ

Саме це і є особливістю моєї домашньої бібліотеки. 50 % усіх моїх книжок не просто так — а з автографами авторів чи перекладачів. Це значить, що я була або на презентації книжки (можливо, автограф-сесії на книжковому ярмарку), або замовила томик напряму в автора/ авторки через його/ її сайт чи соцмережі. Або мені пощастило купити книжку з автографом на якомусь аукціоні, домашній книжковій вечірці тощо.
В основному, це сучасні українські автори. Але є й зарубіжні. Найекзотичнішим автографом у своїй колекції вважаю підпис Пауло КОЕЛЬО (остання, шоста пара фото нижче👇). Крім українських, є ще автограф незнаного мною словацького автора (але раз не знаю про нього нічого, то не викладатиму фото).








🆕️ НОВИНКА!

З часів минулого поста про книжки в нас у домашній бібліотеці з'явилася одна новинка:

20210314_162117.jpg
Владимир Яковлев, Марина Собе-Панек, "Уход за мозгом"

Книжку придбав Грішка. Він просто прихильник вебінарів Яковлєва (які недешеві). А Грішка прочитав десь на форумі, що у його книжці є більше 50 % матеріалу, який він розповідає на дорогущих тренінгах і вебінарах. Тож книжку було одразу й замовлено (ніхто з нас ще її не читав).

📖 ЩО ЧИТАЮ ЗАРАЗ?

20210314_195908.jpg
Артем Чех, "Точка нуль"

Це записки письменника, якого мобілізували, відправили спочатку на навчання десь під Рівне, а потім на фронт. На війні Чех провів 10 місяців. Я поки ще читаю частмину, де про учебку.

НАЙЦІКАВІШЕ КНИЖКОВЕ ФОТО, ЩО Я ЗРОБИЛА ЦЬОГО ТИЖНЯ:

20210309_151555.jpg


👩‍💻 ПОСТ НАПИСАНО СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ КОНКУРСУ Steemit Exlibris Competition, який проводить @filinpaul. Всім цікавого чтива!

Sort:  
 3 years ago 

Сначала внимательно просмотрел фотографии, в голове сразу возникли комментарии и вопросы. Потом прочитал текст и буквально по всем моим заметкам получил ответы ))) Там были и автограф Коэльо и книжка про мозг ))) ты где Пауло встретила?

 3 years ago 

Не встречала, к сожалению — купила книжку на какой-то вечеринке-аукционе:)
Вот мечтаю, чтоб єти онлайн-презентации уже переросли в оффлайн, тогла обзаведусь кучей новьіх книг с автографами :)

 3 years ago 

С фотографий читала только "Дневник мага" и "Пиши, сокращай" (первая на пятерку, вторая - на троечку: в названии все сказано, зачем растягивать на целую книгу?)))

 3 years ago 

Первую еще не читала, ждет своего часа)
Вторую — где-то 1/4 прочитала, и дальше не увидела смьісла)))

Книжки, много книжек))). Я к ним как-то равнодушна).

 3 years ago 

Пам'ятаю)

 3 years ago 

О, це було колись моє улюблена заняття - розставляти книжки у якомусь приємному для мене порядку 😆

 3 years ago 

А я вперше оце, ексклюзивно для стіміта😁

 3 years ago 

Ми багато речей робимо тут ексклюзивно для Стіміта))

 3 years ago 

Круто, Юлечка! У меня только несколько книжечек от поэтов-друзей с дарственной подписью...)))
Видела нас в списке конкурсантов...))) Спасибо за подсказку! Я сегодня выставила пост о подруге-соавторе )))

 3 years ago 

Ухти, іду і я дивитись на той список конкурсантів:)
І пост читати)

 3 years ago 

Прочитала?)))

 3 years ago 

Так :) Чекатимемо довгого списку :)

 3 years ago 

Мы терпеливые, подождём!)))

 3 years ago 

🙃

 3 years ago 

Коэльо очень интересный автор, хочу отметить что и Карпа как автор не плохо пишет - но не все ее книги мне понравились.

 3 years ago 

Карпа — любов мого життя :))) Я у її діток нянею була у 2013-му. колись напишу про це

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66038.35
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.61