STEEMIT EXLIBRIS COMPETITION: My Home Library

in Steem-BRU (BY-RU-UA)4 years ago (edited)

📖 Як часто я збирала невеличку домашню бібліотеку, і потім повністю її роздавала/ роздаровувала? Ох, не злічити.


За 2005—2021 роки я міняла квартири 9 разів. І, виходить, 8 разів позбувалася величезної кількості книг.

Останнього разу ми з Грішкою позбувалися книг улітку 2018 — коли продавали його квартиру і переїздили на мою (де і тепер живемо). Тоді ми віднесли з 50 книг у місцеву бібліотеку на Новобіличах (це житловий масив у Києві). І величезну коробку книжок занесли на зберігання нашому другу Андрію, у його підвал (ті книжки і досі там).


📚 У нову квартиру заїхали з невеличкою коробкою. Але я майже одразу по-трохи почала знову купувати книжки.


Сьогодні вони у нас зберігаються у двох місцях:

1). Етажерка при вході в квартиру. Тут стоять вже прочитані книжки або ті, які найближчим часом читати не планую.
20210211_201934.jpg

2). Приліжкова тумба-полиця-етажерка. Отут і стоять книжечки, які я читаю вже зараз (це може бути кілька книжок водночас) або які планую прочитати найближчим часом.
20210211_211503.jpg


📕 В цьому пості я зроблю огляд тільки приліжкової тумби-етажерки.


І так, я нарахувала 8 книжок із закладками, тобто 8 книжок зараз у процесі читання:
20210211_211534.jpg

Якісь із них я читаю вже кілька років. Чому так? Бо це поезія, і мені часто хочеться прочитати один-єдиний вірш цього автора на тиждень. Та так прочитати, щоб повністю осмислити і пропустити через себе. Такі книжки в мене дві: вірші Грицька Чубая і Миколи Біденка.

Сьогодні я нарешті дійшла на пошту і забрала дві нові книги, які замовляла з тиждень тому:
20210211_211754.jpg
"Сліди на дорозі" Валерія Ананьєва та "Сверблячка" Фріди Ісберг

Ставлю їх до прочитання в 2021 році, біля ліжка:
20210211_211917.jpg


До речі. Ще приблизно 20 книжок я дала почитати моїм колегам, і невідомо, коли вони їх повернуть LOL


📜 У мене є власний екслібрис. Я замовила, коли ми переїхали сюди у 2018, і я вирішила, що тепер збиратиму книги, і ні в якому разі не роздаровуватиму:

20210211_211714.jpg

Ось такий вигляд має екслібрис на сторінці книги:
20210211_211628.jpg


А ще я виявила, що у мене аж 2 примірники "Останніх китобоїв на Місяці" О. Шендрика. Можу комусь подарувати 🙂
20210211_210703.jpg


📘 Пост написано для конкурсу STEEMIT EXLIBRIS COMPETITION, який проводить @filinpaul.

Sort:  

Любишь ты книжечки, и читаешь много. А я все ленюсь, хотя читать люблю)

 4 years ago 

В мене синдром цундоку, точніше))) це коли тягне скуповлювати книжки, і потім їх мало читати)))
Читаю трохи, але напливами. То густо, то пусто.

Интересный синдром, не слышала о таком. Слышало про синдром Плюшкина, це колы все даже ненужное собираешь

 4 years ago 

Японці придумали назву )

 4 years ago 

вот лежу сейчас, читаю, а надо бы 😴 спать)

 4 years ago 

И я подчитьіваю, но с телефона, єлектронную книгу))) тоже спать пора...

 4 years ago 

Я в детстве читала книги одна за другой, чтобы хоть как-то уходить от реальной жизни с мачехой, благодаря которой ничего хорошего в жизни не видела... Зато книг перечитала море!))) А потом - всё реже и реже... А сейчас не читаю - зрение посадила компьютером, хотя всё равно с утра до ночи торчу на сайтах...)))

 4 years ago 

А даремно, це тримає мозок в тонусі :)

 4 years ago 

У меня мозги всегда в тонусе!))) Дочка просит: "Мамуль, напомни..." Муж тоже...)))

 4 years ago 

Ааа, точно, Ви ж вірші і пісні постійно пишете😍

 4 years ago 

И это тоже!)))

 4 years ago 

клас, я теж хочу екслібрис! як добудуємо будинок, проситиму, щоб мені нові книжки дарували і замовлю собі таку штукенцію 😊

 4 years ago 

Мені воно важливо ще й того, бо багато даю почитати, і не повертають. А екслібрис нагадає, що треба повернути Юлі:)

 4 years ago 

В мене колись було так взяли книжку почитати на кілька років 😆

 4 years ago (edited)

Ха, только увидела у тебя на полке книгу "В оточенні ідіотів, або як зрозуміти тих, кого зрозуміти неможливо". Как один кто-то там мне когда-то говорил: Не пытайся понять идиота, он сам себя не понимает)))

 4 years ago 

Ще не читала її, дійде черга)))

 4 years ago 

клёво! в мифах про секс до какого добралась? ))) символично их количество ))) дизайн экслибриса сама делала?

 4 years ago 

эта книга в очереди пока) читаю те, что слева находятся))) с закладками)
да, сама что-то там сварганила с бесплатных элементов)

 4 years ago 

Хорошие книги в твердом переплете! Такие в руки брать очень приятно!!!

 4 years ago 

💯!

 4 years ago 

Ого, відразу 8 книг читаєш ! Я лише три )))

 4 years ago 

і дев'ята на телефоні - електронна))
і десята відфоткана - на компі читаю, щоб написати рецензію у книжковий блог)))

 4 years ago 

Что это за книга "мочи манту"? Что-то в духе "не будь как все"?

 4 years ago 

Уляни Супрун книжка, розвінчання медицинських міфів часів СРСР :)
Декомунізація домашньої аптечки, відмова від тупих порад лікарів (наприклад, у всьому світі манту мочать)

 4 years ago 

В силу своей компетенции, я могу сказать, что туберкулиновую пробу действительно можно мочить, но нельзя распаривать и тереть, так это может повлиять на эффективность реакции.
Я бы почитала эту книгу, уверенна, там масса развеянных фактов, таких как "пить молоко - это полезно" или "есть нужно 5 раз в день маленькими порциями" и т.д.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56784.71
ETH 2392.67
USDT 1.00
SBD 2.27