Любов до вишивання хрестиком: хобі моєї мами

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Мама часто щось вишивала, скільки пам'ятаю: то серветки на холодильник, то рушники (думала, мені для вінчання знадобляться), то подушки. Але справжня її пристрасть – вишивання картин по готових схемах.

Зараз стіна над диваном в будинку батьків має такий вигляд:
20220107_150103.jpg

Це тільки мала частина вишитого мамою. Більшість картин вона ще не оформила в рамочки. Три штуки величеньких таких – віддала мені (я досі не знаю, куди їх повісити). Не продає їх – це виключено. Кожна картина, каже, безцінна для неї. І продати готова, але не менше, ніж за мільйон😅 В якій валюті – не уточнює.

Ще дві картини в мами в хаті:
20220107_150118.jpg

Я скептично ставлюся до такого хобі, і хоч вбий мене. Можна вишити кілька картин же, та й перейти на щось практичніше: одяг, наприклад. Вишиванки, вишивані сукні... А купа вишитих картин – куди їх подіти? Стін не вистачить... Окрім того, це ж вишивка по готових схемах, а не авторських, тож ніякої художньої цінності не несе🤷🏼‍♀️ Тільки моїй мамі не кажіть цього, вона ж думає, що творить щось геніальне☺

Тобто, в її хобі входить складна, тонка і кропітка праця, але ніяк не творчість та креативна складова. Хоча, мама завжди була досить креативною: якісь "побутові винаходи", саморобний одяг, в'язання затійливих виробів були колись давно її стихією. Але зараз це змінилось.

Зараз мама вишиває ось таку картину:
20220107_150717.jpg

А ось і сама канва на робочому місці:
20220107_150656.jpg

Я вже кілька років задовбую маму: поший мені вишиванку по власній викройці, і виший узором, знайденим десь в журналі чи інтернеті. А вона мені: так давай я куплю готовий набір сорочка+схема+нитки, і вишию. А я кажу: та я не хочу готового, таким макаром я просто можу купити готову вишиванку! А вона просто не розуміє, чого я вередую і чого вимахуюсь😆 Я кажу, що максимально крафтового хочу. Унікального в своєму роді. Зробленого руками і мозком. А для неї готова сорочка і схема – це те саме, що пошити самій, тільки ж менше мороки.

В ідеалі, щоб зовсім вже "своїми руками", треба було б і конопель самим насадити, і тканину з них виткати, і нитки самим виготовити🤣 Але це вже непосильна задача. Зате така сорочка і справді вже б коштувала мільйон😌

Sort:  
 3 years ago 

Красота непередаваемая. Мама у тебя просто искусница! Даже вышить по схеме это тоже большой труд. Это же столько крестиков!!!
Я восхищаюсь всеми картинами, так как моя мама тоже вышивает крестиком. У неё тоже есть картины без рамок, а я этот вопрос решаю по мере своей возможности.
Я показывала своей маме картины твоей мамы)). Она тоже восхищалась.

 3 years ago 

Значить, проблема в мені))) Всі захоплюються, тільки я не дуже😆 Ну, я просто мисткиня. І думка про те, що в когось теж є такі ж точнісінько вишиті картини за схемою, для мене нестерпна😁 І знецінює всю роботу!)
Радості від вишивання і твоїй мамулі💝

 3 years ago 

Картины просто шедевры! Ну коли уж маме нравится так вышивать пусть и продолжает. Она занята любимым делом и это хорошо.

 3 years ago 

Несомненно, не препятствую ей:) Но пробую направить в более практичное русло😄

 3 years ago 

Очень красивые картины! Ваша мама искусница!
Спасибо, что показали нам их.

 3 years ago 

Спасибо! Первьıй пост о картинах демонстрирует картину с тремя девами еще без рамки:)

 3 years ago 

Великолепные картины вышивает твоя мама!! Ой, Юлечка, не будь строга к ней, а то можешь у неё вообще охоту отбить вышивать!))

 3 years ago 

Ні в якому разі, я їй тільки легенько натякаю, що стін на всі картини не вистачить)))) А дочка без вишиваного плаття досі)))

 3 years ago (edited)

Да дочка - мастер на все руки! Захочет - САМА ПЛАТЬЕ ПОШЬЁТ И ВЫШЬЕТ на свой вкус!)))) Да ещё и маму удивит и обрадует!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59452.12
ETH 2603.11
USDT 1.00
SBD 2.39