HANDMADE | MY MOM'S CROSS STITCHES

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

20210416_213814-01.jpeg
Вишита картина. Майстриня вишивки: моя мамця Іра


Я і мама такі несхожі характером, способом життя, персональними якостями... В нас спільного тільки те, що кожна якось важко делегує свою роботу іншим людям, бо є у нас впевненість: краще ніхто не впорається😃 Але я борюсь із цією рисою! А мама — ні.

А ще мама профі у вишивці хрестиком. Скільки себе пам'ятаю, вона вишиває — то вечорами, то вихідними. Ні, були періоди, коли вона не вишивала роками. Але це тільки через те, що працювала швеєю, і весь час шила (робота оплачувалась залежно від пошитих одиниць).

Мама вишила мені весільні рушники ще у 90-х рр. А я виросла і заявила, що не приймаю варварських звичаїв вінчання і урочистої церемонії в РАЦС🤣 Коротше, рушники лежать десь на антресолях, і мама змирилась, що приводу дістати їх ніколи не буде😁

Зараз мама вишиває тільки картини. Це має такий вигляд⤵️

20200308_181600-01.jpeg
Котик Тімка поруч, що ще треба? 🙂

20200308_181548-01.jpeg

20200308_181834-02.jpeg

Я ледь знайшла інтернет-магазин, де продавали аж ТАКИЙ великий станок. І то — мамин брат ще дотачував до нього ніжки...

received_301804134259600-01.jpeg
Картина "Зимовий ліс" зблизька

received_1782575238546751-01.jpeg
Процес

Найбільша за розмірами картина — це, мабуть, оця⤵️ Її висота: 82 см.

image-01.jpeg
Репродукція Ботічеллі, "Весна"

image-02.jpeg
А це моя мамця 🙂❤


Пост написано спеціально для рубрики Handmade, яку люб'язно веде @strecoza. Приєднуйтесь!👍

Sort:  

Красотища, мама умница)

 3 years ago 

Дякую☺

 3 years ago 

Полный восторг!!! Маме респект! И конечно, я обзавидовалась на станок)))

 3 years ago 

Спасибо, я ей передам🥰
Станок пришлось доработать, но что поделать - не продают нужных высот и размеров почему-то)

 3 years ago 

Красота какая, а я вот такие шедевры не могу вышивать. Как говориться не стого руки места выросли. Такие вещи больше по душе Олеси она любит вышивать.

 3 years ago 

Да, @olesia вміє, може, практикує😃 Я в юності пробувала, але не моє, мені більше подобається писати щось, читати)

 3 years ago 

Ну я могу вышивать но только на уровне школы. Как там учать вышивать, но а здвигов дальше и не было. А какие картины бисером у Олеси. Это шедевр. Не каждый тоже бисером может вытворять

@antorv, @darina14, ой, та ладно, развалили). Мне так шить как твоя мама, Юль, неее, я так не пробовала. Шедевры!

 3 years ago 

Я бы поспорила. Ты тоже красиво вышиваешь бисером. И у Юди мама красиво вышивает, вам бы дело свое открыть по продаже свойх робот.

Не, я своё не продаю)

 3 years ago 

ага, і моя так каже: ні за шо не продам) ну хіба за мільйон, але мільйон ніхто не дасть)))

Это просто такой труд необъяснимый, как рождение чего-то твоего. Каждая картинка это частичка))).

 3 years ago 

Какая красотииища! Маме рекпект и огромного здоровья!
Станок классный. Попробую своей маме показать, вдруг захочет. Я вообще не понимаю, сколько это терпения нужно для создания таких картин. Так как моя тоже сидит и клепает крестиком)).

 3 years ago 

І твоїй мамі всього найкращого, і щоб все задумане виходило🥰

Я передам своїй похвалу, вона любить, коли люди зацінюють вишивку😇

 3 years ago 

Ну очень красиво!

 3 years ago 

🤗💛 пасіб

 3 years ago 

Молодец какая, просто шедевры!

 3 years ago 

Дякую :)) Я їй передам!

 3 years ago 

какой интересный у мамы девайс для вышивки! тоже хэндмэйдовый?

 3 years ago 

Наполовину — ножки ему прикрутили от старьıх макененов:)

Мои комплименты для твоей мамы, Юля! Какая она талантливая. У нее прекрасные работы, причем это все требует много времени и терпения.
Еще мне нравится, как она организовала свое рабочее место, станок восхитительный, удобный и комфортный...

 3 years ago 

Благодарю, Наталья, передам ей все комплиментьı от стимиан, пожалуй :)

Да обязательно, она молодчина! Я не умею вышивать совсем, к сожалению.

 3 years ago 

Великолепные картины, Юлечка!!! Как важно, что у мамы есть такое хобби и золотые руки!

 3 years ago 

Вона ось рік тому вийшла на пенсію, і понеслося))) Правда, робила "перерву в пенсіїї" і на кілька місяців знову виходила в швейний цех))) Але зараз знову на пенсії, тож вишиває дуууже багато:)

 3 years ago 

Сплошные таланты в вашей семье!))))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60723.46
ETH 3353.68
USDT 1.00
SBD 2.51