Club 75 : The Diary Game : 04/02/2022 : Dinosaurs Day🦕

in Steem-BRU (BY-RU-UA)2 years ago (edited)

Вітаю вас, друзі.

Вчора мала супернасичений день, хочу поділитися і з вами.

20220204_141600.jpg
Міряю капелюх пасічника

Головна подія дня: ми знімали рекламний ролик про динозаврів (про яких ще виходитиме а-ля дитяче шоу). Оскільки я сценаристка і задіяна в шоу про динозаврів, то мене припахали допомагати і зі зйоками рекламного ролика.

20220204_100749.jpg
Головні герої шоу

До речі, я вже писала про це шоу динозаврів, ми зняли пілотний епізод влітку, ось він. Але потім проєкт довго був на паузі. Причина паузи: в нас на руках було тільки три динозавра (а вся колекція – сім). Ну і плюс я всіляко намагалась уникнути участі в шоу, мені "не пішло". Але слово начальства може творити дива і насилати на мене "музу" навіть коли її приліт був неможливим😬

Спершу зранку ми змінали кожного динозавра на крутилці 360°. Це було не так і просто: розгладити на кожній іграшці складочки, прим'ятості, виставити по центру. Коротше, майже півгори години пішло на цю "легеньку" справу.

20220204_111224.jpg

Потім ми перемістилися у торговий зал: там знімався основний рекламний ролик. Звісно, тут моя роль також була із розряду "принеси-подай"😋 Наприклад, я везла візочки на локацію😁

20220204_141834.jpg

По сюжету: молода сім'я з дітками йде торговим центром, бачить динозаврів, діти підбігають до них, беруть, радіють, йдуть на касу, касирка показує на умовний плакат з а-ля інформацією про іграшки. Потім буде перебивка – інформація про те, що 10 гривень з продажу кожного динозавра піде на допомогу (кормом) притулкам для бездомних тварин. Потім сім'я вже в умовному притулку, де два песика на морозі в клітці сидять, діти біжать до песиків, випускають їх, годують. При цьому, динозаври теж в кадрі. Це така собі алегорія, що купівля цих іграшок годує реальних песиків! Чудова ідея, сподіваюся, все реально спрацює після акції підрахуємо.

Наші актори – сім'я співробітниці Владислави:
20220204_150521.jpg

І обидві собачки теж Владислави🤗
20220204_144630.jpg

Божевільно красива сімейка! І дітки, і собачки, і Владка з чоловіком. Ну природжені актори🤩 Хоча, чоловік в неї програміст, і як він погоджується на всі ці безоплатні зйомки, ми не знаємо😆

20220204_150445.jpg

Коротше, до чого я веду. Я прийшла на зйомки, щоб допомагати колегам, але раптом ми зрозуміли, що в нас немає нікого на роль касирки. І всі хором сказали: Юля!🙈

Я вже кілька років уникаю публічності в розрізі професійної діяльності, ніколи не свічу їбалом на зйомках, у масовці десь ховаюся або стаю спиною. Бо це ж не вперше я у відеопроєктах компанії. Але цього разу відмазатись не вдалось😅 Хоча, моя шикарно пишна шевелюра по максимуму закривала обличчя в профіль. Тому, може, мене там буде важко впізнати😃 Потім покажу, коли буде ролик, коротше.

Після зйомок ролика наша сімейка з собачками пішла на фотосесію (для плаката, банерів, діджитал промоматеріалів). А я, хоч і скажено втомилась, пішла в торговий зал шукати чорний сифон до раковини.

І я його знайшла. Правда, ціна виявилась вищою, ніж я думала, і купувати сифон без знижки я не хотіла. Тому просто сфотографувала артикул. І коли робитиму знижку на унітаз, одразу попрошу на цей сифон:
20220204_144520.jpg

Майже на 18 год. в мене була зустріч із замірником на квартирі: я хотіла пошвидше замовити шафу-купе під свої особливі параметри. Замірник порадив дуже цікавий проєкт шафи: один бік 50 см (бо 60 см там не дозволяє зробити щиток), а інший – 65 см). Таким чином, шафа буде коса, і дозволятиме збегігати там більше. Повноцінна труба для висячого одягу буде в секції біля сторони 65 см. А полички там, де 50 см. Бо труба не вміщається в секції, де менше 60 см, там уже тільки виїзну систему ставити (дорожче і жахливо незручно).

Поки замірник все міряв, я сфотографувала урбаністичний захід сонця...
20220204_171016.jpg

Всім гарного вікенду, друзі!

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

 2 years ago 

Все-таки у тебя очень интересная работа!)

 2 years ago 

Иногда да, а иногда просто фуууу))))

Ролик в студию!

 2 years ago 

Коли буде готрвий, звісно покажу, це ж монтаж і кольорокорекція ще пн-вт триватимуть)

Та я и не тороплю! интересно посмотреть!

 2 years ago 

Ты на все руки мастер, Юлечка! Просто нет слов!)))) Покажешь ролик!

 2 years ago 

Покажу обов'язково, самій цікаво🤣

 2 years ago 

Хм.. А песики такие холеные, на бездомышей ну никак не похожи))

 2 years ago 

черненький немного похож))) ну, других не нашли в кратчайшие строки))))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68010.47
ETH 3258.17
USDT 1.00
SBD 2.68