Original Balak: Ako Tubig-Sapa! by @christianyocte | 20% to @steemitphcurator

in Steemit Philippines3 years ago

4D292228-E3A0-43FB-AEDF-452ED8B5EE5A.jpeg

Ako, Tubig - Sapa

Daw sama sa usa ka kusog nga hangin
Ang mihapak sa akong kasingkasing
Gibalik ako sa kagahapong puno sa kalipay
Didto, ako usa ka tubig-sapa, kinabuhing tunhay...

Apan gikawos ug dayon gibisbis sa ugang dalan.
Giyatakan ug hilabihang nasamdan.
Dili na maaninaw ang bililhon kong gininhawa
Tungod sa pagkawat sa agik-ik ug katawa.

Gipatindog ko sa init nga dugo sa kalagot
Didto mitabon ang kangitngit sa akong palibot
Hangtod nahimong dag-om sa kasuko
Kasakit nga nahimong pagdumot, sa langit misangko

Pinakatay nga kilat,
Karon inyong madawat.
Ug kusog nga dugdug,
Karon inyong madungog.

Hinumdumi kini balos sa tanang kasakit.
Sa paghatag kanako sa tanang kapait.
Sa pagkuha sa kinabuhing tam-is,
Mao kini ang angayan nga ilis.

Apan....

Daw sama sa usa ka kusog nga hangin
Ang mihapak sa akong kasingkasing
Gibalik ako sa kagahapong puno sa kalipay
Didto, ako usa ka tubig-sapa, kinabuhing tunhay...

Usa ako ka matarong nga binuhat,
Dili tinood kanako ang aligot-ot.
Usa ako ka malipayon nga tawo,
Dili tinood kanako ang pagsubo.

Busa, karon ang dag-om akong buhi-an
Ihilak ko na ang tanan, aron kasakit makalimtan.
Ako mubalik sa akong naandan.
Aron kalipay 'ning dughan ako na usab mahiagoman.

Ako usa ka tubig-sapa.
Tab-ang, apan may kinabuhi.
Tab-ang, apan makahatag og kinabuhi.
Ako usa ka tubig-sapa.

Sort:  
 3 years ago 

so deep, nice :)

 3 years ago 

Hehehe maka nosebleed sad haha

 3 years ago 

Maraming salamat po sa pagbahagi nang iyong post.

Para po sa karagdagang impormasyon, paki bisita po ang ating Community Account at ibang Social Media Accounts.

Featured Contest of the Week: Steemit Philippines Community Contest “Steemit Promotion Through Livelihood Branding”

Greetings from Admin
@loloy2020

God Bless po!!!

 3 years ago 

Thank you so much!

 3 years ago 

Oh tuara nigawas na ang tinaguan nimo Sir nalingaw ko.👌😂.

Itugot nga ako kining hubaron sumala sa akong nasabtan. Char!

Ang kinabuhi sama sa usa ka tubig sapa,may panahon sa iyang pag ka lubog ug paghubas kun kini abusuhan. Sama sa pasensya sa tawo mahutdan kun masagad. Muabot ang dili maayong hiyas kun kini mawagtang. Pailob, Kai Ang kinabuhi tuyok tuyok lang.

Maajong adlaw! Baw

 3 years ago 

Sana all. Hahahah Kaalegre nimo 😊 Sana all hubaron.

 3 years ago 

😂😂😂 hubaron Sir para dili magubot. Bitaw oy malingawlang ko magbasa mga lawom nga binisaya. Kanang mga words nga dili nato ginagamit sa adlaw adlaw nga convo.

 3 years ago 

Sakto jud maam. Unya padung na mawala ang in ani karon gyud. Sad

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69611.14
ETH 3805.50
USDT 1.00
SBD 3.82