BetterLife - The Diary Game - 22 Mayıs 2021

in Steem-Turkey3 years ago

Arkadaşlar Merhaba,
Yeni bir günlük paylaşımında yine beraberiz. Her şeyden önce mavi rengin insanda sakinleştirici ve dinlendirici bir etkisi olduğunu biliyor muydunuz diye yazıma başlayayım. Hatta bazı firmalar müşterilerinde bu etkiyi tetiklemek için bu rengi kullanırlar. Bu arada steem logonun renkleri geldi mi aklınıza??

1.jpg

-sss-.jpg

SABAH
Bende günlüğümde sizi güzel bir mavi beyaz gökyüzü ile karşılamak isterim. Bu sabah gökyüzünde bulutlar rüzgarla adeta yakalamaç oynuyorlardı. Ve o eşsiz anları sizin içinde yakaladım. Gerçekten de insanı rahatlatıyor bu arada araştırmacılara hak verdim✌
Yine erken kalktığım günlerden biriydi, ama bu sefer biraz uykusuz kalmış olmalıyım ki saat 9 buçuğu buldu kalkmam.. Yine de geç değildi en azından :) Perdeleri açtım, ufak çaplı aletsiz sporumu yaptım. Dün akşam yemeği yemeyip atıştırmalarla geçiştirdiğimiz için karnımda çok acıkmıştı. Biraz telefonda steemit ve farklı sitelerde vakit öldürdüm. Sonra işe koyuldum.

2.gif

Dünkü yağmurun ardından portatif çok amaçlı balkonumuzu tekrar kullanıma açma vakti gelmişti. balkonu açıp kahvaltıyı hazırlamaya başladık. Her şey çok güzel gidiyordu. Havadaki bulutlarda rüzgarların etkisiyle kaybolmuş güneş açmıştı. Mutfakta hazırladığımız kahvaltılıklarla masamızı kurduk. Sizleri de buyur etmek isterdik ama malum covid var, Belki başka zamana 🤗
3.gif

-sss-.jpg
ÖĞLE
Biz kahvaltımızı yapana kadar çoktan öğlen olmuştu. Karnımız doymuştu. Sıra evde yapılacak işlere gelmişti. Yurt dışında nasıl bilmem ama Türkiyede biz erkeklerin bir numaralı ev işi görevi perde asmak olduğunu bilmeyen yoktur herhalde. İç işleri bakanlığından genelge yayınlandı ve mutfağın perdesiyle, odanın perdesinin yerimi değiştirmem istendi. Nitekim değişti de 🤗 Gerçi biri normal bir stor perde olduğu için biraz uğraştırdı ama hallettik neyse ki.

4.gif

Perde işini alnımızın akıyla bitirdikten sonra, durmaksızın başka işlere girişmem gerekiyordu Geç kalktığım için gündüz vakti hızlı geçiyor yapılacak işlerde bir türlü bitmiyordu. Buz dolabımız biraz ısınıyordu arkası, telefondan izlediğim eğitici öğretici tamir videolarından sonra sorunu anlamıştım :) Olay çok basitti arka kapağı açıp motorun etrafındaki tozu temizleyecektim. Böylelikle ısınma sorununu çözecektik. kolları sıvayıp dolabı çekip çok ta teknik bilgi gerektirmeyen bu işi de hallettim, bitti gitti.

5.gif

Sürekli iş olmaz biraz dinlenelim diyerekten, çitlemelik çekirdeklerimizi de alıp balkonun yolunu tuttuk.
5.jpg

Bir yandan boğaza çalışırken, bir yandan da steemit'te gönderileri okuyor, resimlere bakıyor, daha üretken farklı kaliteli postlar oluşturmanın yollarını arıyordum.
Steem curator lerin kaliteli içerikleri neye göre seçtiklerini, gerçekten kaliteli içeriklere mi upvote verdiklerini, üç beş satırlı postların nasıl oy aldıklarını düşündüm ama kendi kendime net bir cevap ta veremiyorum açıkçası.

Çokta derin düşüncelere dalmadan önce misafirimiz geldi, telefonumda yanımda olduğu için hemen resmini çektim. Sabah ta akşam üzeri de beni mutlu eden çok güzel kareler yakaladım.
7.gif

-sss-.jpg
AKŞAM
Saatler hızlı geçiyordu hele internette dolaşırken zaman su gibi akıp geçiyordu. Mesleğimle ilgili birkaç makale okudurm, video izledim. Yine steemitte kendimce kaliteli gördüğüm içerikleri okuyup, oyladım.

1.jpg

Karnımızda acıkmıştı akşam yemeği vakti gelmişti de geçiyordu bile. eşim yemekleri hazırlamıştı bende masayı kurmaya yardım ettim. Menüde yeşil mercimek çorbası, bamya yemeği, yoğurt, salata ve avokado vardı. Tabiki avokadoyu ben yemedim. Normalde meyve yemeyi severim ama avokadoya ağız tadımla uyuşmadı nedense.

8.jpg

Akşam yemeği faslı da bitti derken hava serinledi artık içeri girelim dedik. Üstümüze bir şeyler aldık ama yine de içeri girmedik. Sanırım balkonun bu halini çok sevdik :) Merak edenler için buradan balkonun değişimiyle ilgili gönderime göz atabilirsiniz..

Akşam çokta bir şey yapmadım bol bol yattım, fazla anlatacak konum yok o yüzden. Zaten sonrasında da şuan okuduğunuz günlüğü yazmaya başladım. Resimlerim dinamik oldu, sanki baktıkça o anları tekrar yaşıyorum gibi hareketli oldu, farklı bir hava katmasını istedim. Umarım beğenmişsinizdir.

Buraya kadar tüm yazıyı okuyan var mıdır bilemem ama, ben yine de sabırla okuyup bitirenlere teşekkürü bir borç bilirim🙏 Yarında kafamda yapmayı planladığım daha farkı işler var. Zaten kafamdaki işler bitmiyor bi türlü. Gerçi pazartesi işbaşı yapacağım zaten sonrasında pek iş yapılmaz . Koşturmacalı bir hafta beni bekler... Şimdilik görüşmek üzere kendinize iyi bakın..
Beni daha yakından tanımak için buraya da göz atabilirsiniz..

🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏
usfscsr.png
subconscious.png

Sort:  

Steemite yeniden hoşgeldiniz. Yazınızı sonuna kadar okudum. Akıcı güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık. Steemit biraz sabır ve emek isteyen bir platform. Hesabınızı güçlendirmek için yani küratörlerden oy alabilmek için biraz aktif olmanız gerek.
Mesela topluluklarda yarışmalar yapılıyor. yarışmalara katılarak, yeni gelen Türk ya da yabancı kullanıcılara motive edici yorumlar yaparak, discort kanallarında yöneticilerle iletişim halinde olarak küratörlerin sizi farketmesini sağlayabilirsiniz. Oy aldığınız zaman SP yaparak gücünüzü arttırmanız bile tekrar oy almanıza etki eder.
Umarım yorumum yardımcı olmuştur. Başarılar dilerim.

Hoş bulduk, teşekkürler.. Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için ayrıca teşekkür ederim.. Önerilerinizi dikkate alacağım..

 3 years ago 

Hello :

This post was selected among the “Best Steem-Turkey Posts of the Day” among the posts on 21-22/ 23.05.2021 shared in the Steem-Turkey Community. Congratulations! We will try to support this post with the -steemcurator01 account. Thank you very much for creating content in Steem-Turkey Community. :)

🙏 Thanks for your support..

Hello.

We will give our Best Plan, Midas Touch, which is $250 for Free for One Month.

Do you want to try?

Baya uzundu ama baştan sona okudum. Hareketli bir gün olmuş. İçişleri bakanı ne derse o olur 😊 Kolay gelsin

Vakit ayırdığınız için teşekkürler. 🙏 Evet postlar uzun oluyor bende anlamadım neden 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69032.73
ETH 3765.99
USDT 1.00
SBD 3.53