Achievement 1 - My Introduction Post to Steemit - @subconscious - 20.05.2021

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

HELLO STEEMIT FAMILY

About 3 years ago, I signed up for steemit to my brother's recommendation. I shared some posts, though not for a long time, so this is not my first Steemit post. After a while, I quit completely. So I am both an old and a new member.
Now I am here actively and I will born from my ashes :))

IMG_20210520_210543_c.jpg

My name is Musab Öztürk. I was born and live in Istanbul. I am working as an electrical engineer in an electronics company. I'm 32 years old. I have been married for 5 years, I am also a father-candidate and we will have a son in about 2 months. I hope everything will be fine.

2.jpg

I usually spend my days at work, and at night I spend time with my family at home. I work on low current security systems. We are doing automation works especially on fire systems. I do not go to the same office every day and work, we often go to construction sites in the field. Nowadays, the risk of fire in every building has increased significantly. We are trying to reduce these risks with the early warning systems we have installed.

As for things that I enjoy doing, I love doing soil and gardening, and I have a small hobby garden on my balcony. I try to grow small fruits and vegetables. With the combination of dry soil and seeds, colorful products growing, and I enjoy being a part of it.

4.jpg

Spending quality time with my family gives me peace of mind. Knowing the value of every minute, I try to improve myself without dealing with empty work. I am someone who likes to read and research. I especially do research in the digital world and follow technological and financial developments.

7.jpg

I like to cook, I also think I am skilled in this regard. But rather than cooking, I don't go to the kitchen because I like to eat more :) Desserts and nuts are among the things I consume most ..

5.jpg

I also love to travel. We go to different cities with my family whenever possible (although there is not much opportunity from work). I also get pleasure from riding my motorcycle. Due to the weather conditions, we go out by a motorcycle in the summer and hang out with my car in the winter.

6.jpg

If I conclude,
I think it's enough that I have introduced myself this much for now. We will get to know each other better over time with the posts I will make.
stm1.png
For now, my goal is to complete Achievement Programs and make better quality posts.

I would like to thank everyone who read this article, where I introduced myself and shared my thoughts, for sparing their precious time.
I would like to thank the relevant people for sharing these useful posts about Achievements .

Stay tuned for my next post & Stay healthy ...

------------------------------ TR --------------------------------
Merhaba Steemit Ailesi,
Yaklaşık 3 yıl önce, kardeşimin tavsiyesi üzerine steemit'e kayıt yaptım. Çok uzun süreli olmasa da bazı gönderiler paylaştım yani bu benim ilk Steemit yazım değil. Bir süre sonra tamamen bıraktım. Yani hem eski hem de yeni bir üyeyim.
Artık aktif bir şekilde buradayım ve adeta küllerimden doğacağım :))

Adım Musab Öztürk. İstanbulda doğdum ve yaşıyorum. Bir elektronik firmasında elektrik mühendisi olarak çalışmaktayım. 32 yaşındayım. 5 yıllık evliyim, aynı zamanda baba adayıyım yaklaşık 2 ay sonra bir oğlumuz olacak. Umarım her şey yolunda gider.

Gündüzlerim genelde işyerinde geçiyor, geceleri ise evde ailemle vakit geçiriyorum. Zayıf akım güvenlik sistemleri üzerine çalışıyorum. özellikle yangın sistemleri üzerine otomasyon işleri yapıyoruz. Her gün aynı ofise gidip çalışmıyorum, sık sık sahada şantiyelere gidiyoruz. Günümüzde her yapıda yangın çıkma riski çok arttı. Bizde kurulumunu yaptığımız erken uyarı sistemleriyle bu riskleri azaltmaya çalışıyoruz.

Yapmaktan keyif aldığım şeylere gelecek olursak, toprak ve bahçe işleriyle uğraşmayı seviyorum ve balkonumda küçük bir hobi bahçem var. Ufak tefek meyve sebze yetiştirmeye çalışıyorum.. Kuru toprakla tohumun birleşmesi ile, rengarenk ürünlerin yeşermesi, ve bunun bir parçası olmaktan büyük keyif alıyorum.

Ailemle kaliteli vakit geçirmek bana huzur veriyor. her dakikanın kıymetini bilerek, boş işlerle uğraşmadan kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Okumayı ve araştırmayı seven biriyim. Bilhassa dijital dünyada araştırma yaparım, teknolojik ve finansal gelişmeleri takip ederim.

Yemek yapmayı severim, bu konuda becerikli olduğumu da düşünüyorum. Ama yemek pişirmektense, yemeyi daha çok sevdiğim için pek mutfağa girmiyorum :) Tatlılar ve kuruyemişler ise en çok tükettiğim şeyler arasında.

Gezmeyi de çok severim. Mümkün oldukça ailemle farklı şehirlere gideriz(Gerçi işten çokta fırsat olmuyor.). Motosikletimle gezmekten ayrı bir haz alıyorum. Hava şartlarından dolayı yazın motorla çıkıyoruz, kışın ise arabayla takılıyoruz.

Sonuca bağlayacak olursam,
Kendimi şimdilik bu kadar tanıttığım yeter diye düşünüyorum. Zaten yapacağım paylaşımlar ile zamanla daha iyi birbirimizi tanıyacağız.

Şimdilik hedefim ise tüm Achievement Programları tamamlayarak, daha kaliteli gönderimler yapmak.

Kendimi tanıttığım, düşüncelerimi paylaştığım bu yazıyı okuyan tüm herkese, değerli zamanlarını ayırdıkları için teşekkür ederim.
Bu faydalı postları paylaştıkları için ilgili kişilere arıca teşekkür ederim.

Yeni bölüm için takipte kalın, & Sağlıcakla kalın...

Sort:  
 3 years ago 

Welcome back sir, have a peaceful stay. Wishing you all the best.

 3 years ago 

Thank you bro, wishing you all the best, too..

 3 years ago 

Nice my friend...!

 3 years ago 

Merhabalar:

Achievement 1 ( Kazanım Görevi 1)'i başarıyla tamamladınız.

İsminizin yanına Achievement ( Kazanım Görevi 1)' i tamamladığınıza dair rozetinizi ekledim. Tebrikler !

Şimdi Kazanım Görevi 2'e geçtiniz. Aşağıdaki linke tıklayarak Kazanım Görevi 2'nin Türkçe Versiyonuna ulaşabilirsiniz.

Achievement 2( Kazanım Görevi 2 ) Steemit'in Temel Güvenlik Sistemi ( Şifre Bilgileri)


NOT : Gönderinizin geç onaylanmasının nedeni #turkey etiketini gönderinizin ilk 5 etiketinden biri olarak kullanmadığınız için #turkey tagı ile paylaşılan gönderiler arasında sizi göremedim. Gönderilerinizde #turkey etiketini ilk 5 etiketten biri olarak kullanmalısınız.


Rate 3

 3 years ago 

Rozet ve Etiketle ilgili bilgilendirme için teşekkürler..
Birde curatorle ilgili sorduğum soruyu da cevaplarsanız sevinirim..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61555.74
ETH 2980.33
USDT 1.00
SBD 2.51