#CLUB100 💗 THE DIARY GAME: 8.03. 2022. // Escape from the war ...

in SteemFamily2 years ago (edited)

IMG_20220308_233222_488.jpg

24 лютого після гарного свята 18 років моєї Вікторіїмені подзвонив син і сказав: мамо ти виспалась? Почалась війна!!! Збирай необхідні речі і перебирайтесь поближче до кордону.
Так склалось, що мої дорослі діти були далеко закордоном, а внучка була в Україні. І ось мені доручили місію - забрати дітей і приїхати до Польщі. Спочатку порадили сісти на електропоїзд до Перемишля, але простоявши 8 годин в тунелі вокзалу, де в обидві сторони пхалися обезумівші від страху та відчаю біженці, я відмовилась від цієї божевільної ідеї. Там люди могли скинути один одного під поїзд або задушити моїх дітей!!!

IMG_20220308_233229_002.jpg

В цей останній вечір перед моїм від'їздом падав сніг. Мій дорогий рідний сосновий ліс і мармурове морозне мирне небо над ним. Я повинна покинути свій красивий теплий дім, який я нарешті отримала. Там є їжа і тепле затишне ліжко. Але я розумію що завтра бандити можуть прийти сюди, і тоді чоловіки будуть боротись, а нам треба їхати геть, молитись та чекати! Батько моїх дітей сказав, що я повинна їхати!

IMG_20220308_233226_522.jpg

І ми поїхали до Угорщини. По дорозі були блок пости, які стримували рух, і чоловіки територіальної охорони зупиняли машини, перевіряли документи. Отож ми їхали довго по засніжених Карпатах!

IMG_20220308_233154.jpg

І ось ми приїхали до кордону Угорщини. Наші чоловіки повертаються додому захищати рідну Землю. А ми обнявшись на прощання, ідемо до пішого переходу між Україною та Угорщиною. Чи побачимось ми знову, рідні мої? Чи повернусь я до рідного дому? Я буду вірити та молитись!
Ми ідемо назустріч невідомому життю. Невідомо куди, невідомо наскільки... Такі чудові хмаринки на морозному небі. Чому комусь захотілось розрушити, знищити це чудове подароване нам Творцем життя? Є дві сили, які воюють тут на Землі. Добро, яке хоче творити та Зло яке хоче знищити...

IMG_20220308_233220_983.jpg

Тарілка гарячого Бограчу в затишному кафе при дорозі. Просто мирне життя! Хіба ми думали що може бути по інакшому? Таке просте щастя, яке нелюди вкрали у мирних людей там в Києві, Харкові, Маріуполі... підступно несподівано !!!

IMG_20220308_233225_231.jpg

Чотири години в черзі на морозі... Люди були без документів і процедура проходження кордону була довгою.
Страх і відчай людей довколо мене. Я відчула всю правду і жах того що пережили ці люди, втікаючи від обстрілів! І ось нас пропустили і ми сіли в великий теплий автобус, де волонтери чекали ! Це неймовірне відчуття, що сусідні країни готові допомагати! Зайшла жінка і українською мовою запитала: коли ви востаннє їли? Може ви хочете пити? Нам дали сендвіч , воду, яблука. Безкоштовно відвезли до поїзда... Я їхала на першому сидінні автобуса і якесь неймовірне почуття щастя огортало мене - є на Землі люди, для яких співчуття і бажання допомогти, любов до ближнього важливіше ніж влада та хворобливі амбіції... Вони тут мирні воїни, які допомагають нашим бійцям стояти за свободу, забезпечуючи безпеку їх дружинам та дітям.

IMG_20220308_233218_613.jpg

Тому що вже немає нашої війни! Є війна на нашій планеті Земля, яка стосується всіх і всі повинні зупинити зло. Якщо сьогодні комусь байдуже чиєсь горе, завтра це може торкнутись і тебе!

Можливо хтось з вас , дорогі українці планує приїхати в Угорщину? Або вже тут?
Інформація для українців, які потребують допомоги в Угорщині:
Гарячі лінії з питань надання консульської допомоги громадянам України:
Посольство України в Угорщині: +3614224118
Консульство в Ніредьгазі: +36317806830
Консультації з питань оформлення статусу особи, яка потребує тимчасового захисту: +3614639100 (місцева міграційна служба) або в пунктах пропуску через державний кордон Угорщини
Безкоштовне поселення українців!
Wombats City Hostel Budapest
Danubius Hotel Hungaria
Також в групі Українці в Будапешті ми прочитали, що тут можна поїсти безкоштовно:
Hajós u. 1
https://maps.app.goo.gl/EcXLPiHTA2Q8FoPE8

Вчора я бачила як навпроти вокзалу Ньюгаті волонтери роздавали українцям воду, їжу і навіть там можна знайти одяг безкоштовно!
Також українці можуть їздити безкоштовно у всіх видах транспорту в Будапешті до 15 квітня.

Любов здатна подолати врятувати світ!

Sort:  

Siamo tutti con voi!Stai al sicuro,,,

 2 years ago 

Thank you for your support 😘

Go to https://blurt.blog/ you will find some support there @olga.maslievich you can use your steem keys there.

 2 years ago 

Thank you.

Great job!

Your high-quality post has been upvoted by the Lifestyle curator team managed by @o1eh. We enjoyed reading it a lot.

Follow @steemitblog to update the latest information about Steemit.

 2 years ago 

Очень вам сочувствую, будьте осторожны

 2 years ago 

Дякую вам.

 2 years ago (edited)

Бережіть себе та дітей, Олю! Дуже молюся, щоб ми перемогли цю нечість війну.

 2 years ago 

Дякую за добрі слова. Олесю, ви як? Ви в якому місті? Там спокійно?

 2 years ago 

Не зовсім, але тут. У Дніпрі три ракети були сьогодні

Читаю і сльози ллють з очей! Як я Вас розумію!!!
Будь тричі проклята війна, яку розв'язали нелюди!!!
Вірю, що ПЕРЕМОГА буде за нами! Бережіть себе, Олю!

 2 years ago 

Ви теж Валентино будьте в безпеці! Я вірю в те, що Бог зупинить агресора, і зло буде покаране! Молимося за мир разом!!!

Згодна, моя люба!!!

 2 years ago 

Всё верно сделали, что уехали!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67659.51
ETH 3800.90
USDT 1.00
SBD 3.55