The Diary Game 07/16/2023 багато спілкування #118steemCreated with Sketch.

in SelfDevelopment Clublast year

112 (3).png

118 день

Так, ці дні були насичені, все-таки важливо влаштовувати собі дні, в яких не тільки робота, від цього підвищує ефективність роботи.

Завтра я знову приступлю до роботи. Насамперед - продовжу роботу над efiit.com, я вже почну наповнювати тестовий курс!

І заразом допрацьовувати всі численні функціональні деталі, а також зміна та наповнення шаблону.

Супер та супер. Також стоїть питання у мультимовності, але думаю, що зараз можна робити все тільки на англомовній версії сайту. Тим більше, що в браузері все легко перекласти будь-якою іншою мовою. Автоматичні перекладачі зараз працюють чудово.

Це пункт номер один. Efiit.com
Також мені потрібно переробити відео для замовника, тому що той варіант він не прийняв.

Можна зробити кілька таймінгів для замовника.

Звичайно ж – підбити підсумки конкурсу, нагородити переможців.

Написати пост TDG це вже чимало.
І також, запрошувати учасників для вівторка та четверга на заняття та зустрічі від студії D6.

А що сьогодні?
Сьогодні було багато спілкування та багато втоми. Я спілкувався принаймні з 10+ різними людьми. Я був на настільних іграх на Позняках і спілкувався з Настею після зустрічі, я був у Аліси на заході і там спілкувався з багатьма хлопцями та дівчатами.

Також Настя запитала, що мені подобається Сашко? Це дуже зворушлива тема.

Купив солодощів хлопцям із настільних ігор, було радісно. У тому числі тому, що там багато християн, і це створює приємну атмосферу.

Дякую за увагу!
Гарного дня

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43